BMW Innovation Days 2016. На вістрі прогресу
Гібридна «сімка»
У компанії BMW давно працюють над створенням гібридних машин і електромобілів. Найсвіжішим прикладом у цій сфері стала гібридна версія флагманського седана 7-ї серії. Покупцям пропонуються три версії цього автомобіля: базова 740e iPerformance, подовжений варіант 740Le iPerformance і модифікація з повнопривідною трансмісією 740Le xDrive iPerformance.
Електромотор видає потужність 83 кВт (113 к.с.), а максимальний крутильний момент досягає 250 Нм. Електродвигун об’єднаний в єдиний модуль з 8-ступінчастою коробкою передач Steptronic. Доступні як опція підрульові пелюстки, дають змогу водієві перемикати передачі в ручному режимі. 2-літрова бензинова «четвірка» з технологією BMW TwinPower Turbo і система електроприводу забезпечують сумарну потужність 240 кВт (326 к.с.), а максимальний крутильний момент силової установки становить 500 Нм. Це дає можливість BMW 740e iPerformance розганятися від 0 до 100 км/год за 5,4 секунди.
Краса по-баварськи
Завдяки поєднанню елегантності купе, простору представницького седана і місткості багажного відділення універсала BMW 3-ї серії Gran Turismo за останні три роки встиг знайти безліч шанувальників. Безумовно, з появою оновленої версії їхня кількість суттєво збільшиться. Автомобіль отримав нові світлодіодні фари головного світла, модернізовані бампери і активне заднє антикрило, яким можна керувати вручну.
Нове покоління двигунів, представлених на BMW 3-ї серії Gran Turismo, відрізняється яскраво вираженим спортивним характером, миттєвою чуйністю і неперевершеною ефективністю.
Лінійка силових агрегатів охоплює три нових бензинових двигуни, що розвивають від 184 до 326 сил, і п’ять дизельних агрегатів з максимальною потужністю від 150 до 313 к.с., при цьому показники середньої витрати палива варіюються від 7,7 до 4,3 л на 100 км.
Позитивні зміни зачепили не лише динаміку та ходові якості машини, а й показники ефективності. Споживання палива та рівень викидів CO2 знижено на 4,5–13,8% залежно від моделі.
Нова батарея для i3
BMW розширює модельну лінійку компактних електромобілів. Починаючи з нинішнього літа покупці зможуть замовити версію BMW i3 з батареєю ємністю 94 А•год і запасом енергії 33 кВт•год, що складається з літій-іонних комірок із більшою щільністю енергії. Розміри акумулятора залишилися незмінними, при цьому запас ходу збільшився на понад 50% відповідно до стандартного циклу NEDC і тепер становить не 190 км, а 300 км пробігу. Навіть у повсякденній експлуатації, за поганих погодних умов або з увімкненими системами клімат-контролю чи опалення, оновлений BMW i3 зможе проїхати щонайменше 200 км на одній зарядці.
Характеристики потужності і крутильного моменту синхронного гібридного двигуна залишилися без змін – 125 кВт/170 к.с. і 250 Нм. З таким мотором автомобіль прискорюється з місця до 100 км/год за 7,3 секунди. Оновлений BMW i3 є одночасно найспортивнішим і найефективнішим електромобілем у своєму сегменті з витратою енергії в 12,6 кВт•год/100 км (за циклом NEDC).
Легше й економічніше
хорошого балансу між високими технічними характеристиками, паливною економічністю і зниженням шкідливих викидів. 3- і 4-циліндрові мотори використовують найсучасніші досягнення компанії у сфері двигунобудування.
Подібно до своїх попередників, нові мотори мають модульну структуру, що дає можливість використовувати уніфіковані методи проектування та компоненти. Ключовими елементами стандартизації є циліндри, розташовані в один ряд, алюмінієвий картер, циліндри об’ємом близько 500 см3, а також уніфіковані приводи механізму газорозподілу і навісного обладнання. Крім того, і бензинові, і дизельні двигуни використовують технологію BMW TwinPower Turbo. Комплексний підхід до проектування нового сімейства моторів дав можливість на 5% зменшити витрату палива, на 5% – кількість шкідливих викидів, а також знизити вагу на 5-8 кг.
Флагман галузі
Завод у Дінгольфінзі є одним із найсучасніших комплексів у сфері виробництва компонентів для електромобілів. Саме звідси на складальний конвеєр компанії сходять високовольтні батареї, тягові електродвигуни та елементи шасі для електромобілів і гібридів.
Віднедавна тут виробляють літій-іонні батареї для BMW Active E і трьох сімейств BMW ActiveHybrid. Крім того, з початком виробництва BMW перших гібридів на підзарядці завод налагодив випуск допоміжних електромоторів і нових типів високовольтних батарей.
За останні роки компанія BMW інвестувала понад 100 млн євро в розвиток електричних технологій на підприємстві в Дінгольфінзі. Виробництво електродвигунів і батарей має високий відсоток автоматизації. З урахуванням зростання потреб у компонентах для гібридних машин кількість працівників, зайнятих у їх виготовленні, збільшиться вдвічі: з нинішніх ста до двохсот осіб.
Асистент водія
Мобільні технології з кожним днем все глибше проникають в наше повсякденне життя. У компанії BMW постійно вивчають і вдосконалюють системи взаємодії між людиною і автомобілем. Система BMW Connected дає змогу обмінюватися даними між авто і смартфоном господаря. Зокрема, власник може заздалегідь запрограмувати маршрут поїздки, а бортовий комп’ютер нагадає про заплановану зустріч і підкаже оптимальний маршрут у режимі реального часу. BMW Connected також дасть змогу різним водіям використовувати той самий автомобіль шляхом забезпечення дистанційного доступу в салон, розповість про обрані точки інтересу і час прибуття. Всі ці дані синхронізуються між смартфоном і бортовим комп’ютером за кілька кліків. Гібридна або електрична машина має систему, що забезпечить водія необхідною інформацією про час, необхідний для зарядки батареї, залишковий пробіг та адреси найближчих заправок за маршрутом прямування.
Фото BMW