Які вживані авто вигідно ввозити за пільговими акцизами
Згідно із законом «Про внесення змін до податкового кодексу… щодо ринку старих автомобілів», під час ввезення легкових ТЗ з-за кордону до кінця 2018 року діють пільгові ставки акцизного збору.
Утім, навіть із такими ставками не всі автомобілі вигідно ввозити в нашу країну. Ціни на деякі легковики в нашій країні навіть нижчі, ніж після розмитнення за пільговими акцизами, підрахували у Auto-Consulting.
BMW X5 35i з бензиновим мотором (2979 см3) коштує в Західній Європі від 19500 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні починається з 26726 євро. У нас BMW X5 із мотором такого обсягу і такого ж року випуску пропонують – від 28500 євро. Є скромна економія.
BMW X5 40d із дизельним мотором (2993 см3) пропонується в Західній Європі від 26500 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні починається від 42913 євро. У нас BMW X5 з мотором такого об’єму пропонують – від 29000 євро. Однозначно не вигідно.
BMW X5 50i із бензиновим мотором (4395 см3) коштує в Західній Європі від 27000 євро. Після сплати всіх податків ціна в Україні починається від 47289 євро. У нас BMW X5 із мотором такого об’єму пропонують – від 30000 євро. Однозначно невигідно.
BMW 5-ї серії. Пропозицій щодо цієї моделі у нас доволі багато. Причому, велика кількість вже привезених, але не розмитнених авто. І ось чому. 535i з бензиновим мотором (2996 см3) пропонується в Західній Європі від 11500 євро. Після сплати всіх податків ціна в Україні починається від 16172 євро. У нас BMW 5-ї серії з мотором такого об’єму пропонують – від 24 000 євро. Є сенс.
BMW 520d із дизельним мотором (1995 см3) коштує в Західній Європі від 9000 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні починається від 12663 євро. У нас BMW 5-ї серії з мотором такого об’єму пропонують – від 19500 євро. Є сенс.
BMW 523i з бензиновим мотором (1997 см3) коштує в Західній Європі від 12500 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні виходить 17140 євро. У нас BMW 5-ї серії з мотором такого об’єму пропонують – від 21500 євро. Є сенс.
Mercedes-Benz E-класу. Більшість таких автомобілів продають після напруженої роботи в таксі. Зате – не дуже дорого. Чисельну перевагу у спеціальній малопотужній (136-сильний мотор), але економічній версії Е200 T CDI (2143 см3), з пробігом за 300 тис. км. Щоправда, ці дизелі і ходять по 700 000 км і більше. Така «ешка» коштує в Західній Європі – від 5500 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні виходить 8100 євро. У нас ця модель пропонується від 15500 євро за бензин 1,8 л., і від 16000 євро за дизель 2,1 л. Можливо. «Мерседес» задешево.
Audi A6 у Західній Європі найчастіше можна зустріти в кузові універсал – Avant 3.0 V6 TDI quattro з дизельним мотором (2967 см3) і повним приводом. І коштує там від 10000 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні виходить – 21065 євро. У нас ця модель практично не пропонується, але ціни на А6 з 2-літровим дизелем стартують з 16000 євро, з 2,8-літровим бензиновим мотором – з 17500 євро, з 3-літровим бензиновим – з 18200 євро, з 2-літровим бензиновим – з 20500 євро. Тому, А6 – везти не вигідно.
Range Rover у Західній Європі в переважній більшості пропонується у версії з дизельним мотором (4367 см3) 4.4 TDV8 за ціною від 27000 євро. Після сплати всіх податків, ціна в Україні починається від 47216 євро. У нас ця модель практично не пропонується, але ціни на Range Rover з дизельним двигуном 3,6 л стартують від 30500 євро, із 5 л бензиновим мотором – з 31000 євро. Не вигідно.
Porsche Cayenne. На старі модифікації Turbo GTS 4.8 із бензиновим мотором (4806 см3) ціни в Західній Європі стартують від 28000 євро. Після сплати всіх податків, вартість в Україні від 49700 євро. У нас ця модель пропонується від 37000 євро. Не вигідно. Модифікація 3.0 V6 Diesel з дизельним мотором (2967 см3) пропонується за кордоном від 32000 євро. Після сплати всіх податків, ціна на неї в Україні – від 50105 євро. У нас 3 л дизель – від 31500 євро. Не вигідно.
Toyota Land Cruiser – найпопулярніші і найчастіше пропоновані в Західній Європі ці машини модифікації 3.0 D-4D із дизельним мотором (2982 см3). Ціни на нього стартують від 17000 євро. Після сплати всіх податків, вартість в Україні починатиметься від 30345 євро. У нас ціни стартують із 26000 євро. Не вигідно.
Audi Q7 з бензиновим двигуном 4,2 л (4134 см3), у Західній Європі пропонується від 15 500 євро. Після сплати всіх податків, ціна на нього в Україні буде від 31418 євро. У нас вартість стартує з 32500 євро. Так на так, але пробіг європейськими дорогами. Audi Q7 з 3-літровим дизельним мотором (2967 см3) у Західній Європі пропонують від 37 000 євро. Після сплати всіх податків, ціна на нього в Україні буде 56 705 євро. У нас 29 500 євро. Не вигідно.
Volkswagen Touareg з 3-літровим дизелем (2967 см3) у Західній Європі пропонують за ціною від 13 000 євро. Після сплати українських податків він коштуватиме у нас від 25000 євро. В Україні цю модель пропонують – теж від 25000 євро. Так на так. Єдиний бонус – кілометраж, намотаний німецькими, а не нашими дорогами. Якщо, звісно, він чесний.
BMW 3-ї серії 318d з 2-літровим дизелем (1995 см3) пропонується в Західній Європі від 7800 євро. Після сплати українських податків – це буде від 11078 євро. У нас пропозиції стартують із 13500 євро. Вигідно.
BMW 3-ї серії 318i із 2-літровим бензиновим мотором і BMW 320i з 2-літровим бензиновим мотором пропонуються в Західній Європі від 8000 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 11220 євро. У нас вартість цих модифікацій стартує від 15000 євро. Вигідно.
Mercedes-Benz C-Класу з 2-літровим (1796 см3) бензиновим мотором пропонується в Західній Європі від 6800 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 9551 євро. У нас вартість цього авто від 13500 євро. Вигідно.
Mercedes-Benz C-Класу з 2,2-літровим (2143 см3) дизельним мотором у Західній Європі пропонується від 6850 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 9883 євро. У нас вартість такої модифікації стартує від 14200 євро. Вигідно.
VW Passat. Вже зараз у нас пропонується дуже багато нерозмитнених автомобілів цієї моделі. Отже, найімовірніше, є сенс везти. Мінімальна ціна в Німеччині 6-річного VW Passat з 2-літровим дизельним мотором (1968 см3) – від 4000 євро. У нас за такий просять від 10000 євро. Якщо приганяти самому, виходить 6052 євро. Вигода – очевидна.
Toyota Camry з 2,5-літровим бензиновим мотором (2494 см3) у Західній Європі пропонується від 14 000 євро. Після сплати українських податків вартість буде від 19 300 євро. У нас ціни на такий автомобіль стартують з 13000 євро. Не вигідно.
Volkswagen Golf. На українських сайтах «висить» дуже багато нерозмитнених таких машин. Вірна ознака, що це вигідна купівля. Особливо, з урахуванням цін на нові «Гольфи» у офіційних українських імпортерів. У Західній Європі VW Golf з 1,2-літровим бензиновим мотором (1197 см3), пропонується від 5290 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 7073 євро. У нас за такий просять від 9000 євро. Вигідно.
Golf із мотором 1,4 л бензин (1390 см3) у Західній Європі можна знайти від 4700 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 6310 євро. У нас – від 9200 євро. Вигідно. У Західній Європі VW Golf 1,6 л дизель (1598 см3) пропонують від 4600 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 6700 євро. У нас – від 8200 євро. Вигідно.
Volkswagen Polo на цьому тлі є зовсім не таким вигідним. Із дизельним двигуном 1,2 л (1199 см3), його пропонують у Західній Європі від 4500 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 6088 євро. У нас – від 6000 євро. Не вигідно. Polo з бензиновим 1,2-літровим мотором (1197 см3), у Західній Європі – від 4150 євро. Після сплати українських податків ціна буде від 5580 євро. В Україні 6-річний VW Polo пропонується – від 6500 євро. Не вигідно.
Mazda6 2,0 л з бензиновим (1999 см3) мотором у Західній Європі можна знайти від 5900 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 8428 євро. На вітчизняних сайтах – від 9500 євро. Невелика вигода.
Серед пропозицій у німців є ще Mazda6 з 2 л дизелем. Від 5500 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 8044 євро. Також проглядається невелика вигода.
Ford Focus з 1,6-літровим (1596 см3) бензиновим мотором у Західній Європі пропонується від 5000 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 7111 євро. На вітчизняних сайтах – від 6500 євро. Не вигідно. Схожа картина і з Ford Focus 1,6 л (1598 см3) дизелем. У Західній Європі за нього просять від 4000 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 5907 євро. На нашому авторинку вартість стартує з 6500 євро. Є незначна вигода.
Ford Fiesta, навпаки, завозити цікаво. Наприклад, в Західній Європі Fiesta з 1,4-літровим дизелем (1388 см3) пропонується від 2700 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 3735 євро. На вітчизняному ринку вартість стартує від 6500 євро. Дуже вигідно. Також вигідно завозити і Ford Fiesta з 1,2-літровим (1242 см3) бензиновим мотором. У Західній Європі ціна цієї моделі – від 3500 євро. Після сплати українських податків вартість цього автомобіля буде у нас від 4713 євро. Вітчизняні пропозиції стартують з 6000 євро.
Toyota Corolla завозити за зниженими акцизами не вигідно. В Західній Європі 6-річна Corolla 1,3 л бензин (1329 см3) стартує від 8500 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 11320 євро. Вітчизняні пропозиції – від 7500 євро. Невигідно.
Приблизно така ж математика і з Toyota Corolla з 1,6-літровим (1598 см3) бензиновим двигуном. У Західній Європі її ціна – від 6500 євро. Після сплати українських податків вартість цього авто буде у нас від 9109 євро. На вітчизняному ринку – від 8500 євро.
Приблизно така ж математика і з Toyota Corolla з 1,6-літровим (1598 см3) бензиновим двигуном. У Західній Європі її ціна – від 6500 євро. Після сплати українських податків вартість цього авто буде у нас від 9109 євро. На вітчизняному ринку – від 8500 євро.
Toyota RAV4 вже багато на вітчизняних сайтах. Щоправда, нерозмитнених. У Західній Європі 6-річна RAV4 з 2,2-літровим дизелем (1987 см3) пропонується від 10000 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 14033 євро. На вітчизняних сайтах – від 15500 євро. Є невелика вигода.
А от 2-літрову бензинову версію (1987 см3) везти сенсу немає. У Західній Європі її пропонують від 11500 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 15838 євро. Водночас в Україні вартість такої RAV4 – від 15500 євро.
Renault Megane імпортували уживаними в Україну і до зниження акцизів. А що ж тепер? У Західній Європі Megane з 1,5 л дизелем (1461 см3) пропонується від – 4700 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 6385 євро. В Україні такі продають від 9000 євро. Хороший зазор!
Не менш цікаво імпортувати і Megane з бензиновим 1,6-літровим (1598 см3) мотором. У Західній Європі його пропонують від 4750 євро. Після сплати українських податків ціна на цей автомобіль буде у нас від 6799 євро. А на українських сайтах такий Megane пропонують від 10000 євро.
Користуйтеся для розрахунків Калькулятором розмитнення.
ПІДСУМКИ
Як бачимо, найбільш вигідний об’єм силових агрегатів для імпорту – бензин і дизель до 1,5 л, просто вигідний обсяг – бензин до 3 л, дизель – до 2,5 л. Але це – не для всіх моделей. Нерідко, навіть за умови найвигідніших об’ємів, стартові ціни в Україні незрозуміло чому нижчі, ніж у Німеччині. Але, якщо різниця в цінах в Україні і в Західній Європі невелика, бонусом може стати пробіг хорошими дорогам чи комплектація, якої у нас немає.
Треба враховувати також, що стартова вартість в Україні і в Західній Європі, моделей з однаковими об’ємами двигунів, може сильно коливатися залежно від комплектації авто, його реального пробігу і «втоми». Але, прорахований порядок цифр +- дає розуміння про перспективи швидкого продажу авто на українському вторинному ринку.
Утім, не треба забувати про те, що крім плати за «розмитнення», тим, хто має намір самостійно завозити вживану іномарку за зниженими акцизами, доведеться витратитися, як мінімум, на дорогу, харчування та проживання. А це ще від 500 до 1000 євро. Залежно від того, куди ви їдете і як довго підбираєте собі автомобіль. Плюс вільний час, нерви і гроші на процес завезення і сертифікацію ввезеного авто, легалізація його документів, плата за першу реєстрацію». Так що вигідно чи ні здійснювати такий вояж, кожен вирішує індивідуально.