Компанія Lamborghini представила Centenario Roadster
Новинку представили в рамках фестивалю Pebble Beach Concours d’elegance. Дизайн Centenario Roadster розробив «Центр стилю» компанії. Кожен зовнішній елемент машини крім естетичних функцій вносить свій вклад у поліпшення аеродинаміки, підвищення притискної сили або допомагає охолоджувати двигун. Кузов Centenario виготовлений із карбонового волокна, включаючи тримальний монокок і всі зовнішні панелі. В результаті маса машини становить лише 1570 кг. Таким чином питома маса родстера – 2,04 кг на 1 кінську силу.
Інтегрований в задній бампер дифузор є ключовим елементом дизайну задньої частини машини. Крім цього він дає змогу оптимізувати розподіл повітряного потоку і збільшити притискну силу. Допомагає йому в цьому широке активна антикрило, здатне висуватися вгору на 150 мм і змінювати кут атаки на 15 градусів.
Потужність і динаміка
Високооборотний мотор V12 розвиває 770 к.с. (566 кВт), а «червона зона тахометра розміщена в діапазоні від 8350 до 8600 об/хв. На сьогодні це найбільш потужний двигун, створений фахівцями компанії. До першої «сотні» родстер розганяється за 2,9 секунди, а максимальна швидкість перевищує 350 км/год. Не менш вражаючими є показники гальмівного шляху. Потужні карбоно-керамічним гальмам необхідно лише 31 метр, щоб зупинити машину зі швидкості 100 км/ч.
Шасі і повний привід
Centenario Roadster отримав систему керування задніми колесами. На малих швидкостях задні колеса повертаються в протилежний повороту керма бік, що дає змогу зменшити радіус повороту. На високих швидкостях задні колеса повертаються в ту саму сторону, що і передні, що покращує стабільність машини в повороті. Причому, в кожному з режимів руху (Strada, Sport і Corsa), кут повороту змінюється.
Roadster отримав фірмову магніто-реологічну підвіску і систему керування LDS, які забезпечують оптимальну керованість і зворотний зв’язок. Для зменшення ваги і кращої швидкодії на машині встановили роботизовану коробку передач Independent Shifting Rod.
Для новинки компанія Pirelli розробила нові шини PZero. Їх встановлено на 20-дюймових кованих алюмінієвих дисках спереду і 21-дюймових – ззаду. Карбонові накладки і спеціальні повітроводи допомагають охолоджувати масивні гальмові механізми.
Розкіш і функціональність
Клієнти можуть обирати для Centenario Roadster найрізноманітніші кольори і відтінки панелі програми персоналізації Ad Personam. Зокрема, виставковий екземпляр Centenario Roadster оздоблений світло-коричневою шкірою Alcantara Terra di California зі вставками Bianco Polar, декоративною строчкою і оригінальним орнаментом на картах дверцят.
Автомобіль оснащений мультимедійною системою з підтримкою Apple CarPlay, навігатором і сенсорним екраном діагоналлю 10,1 дюйма. Водій і його супутник можуть скористатися всіма можливостями Інтернету, включаючи перегляд пошти і соціальних мереж, а також слухати мережеве радіо. Крім того, система дає змогу записувати різні дані телеметрії: час проходження дистанції, швидкість, прискорення і перевантаження. Як опцію можна замовити салонні відеокамери.
20 купе і 20 родстерів
Як і версія з кузовом купе, Centenario Roadster буде виготовлено в кількості 20 екземплярів. До перших покупців ексклюзивний родстер прибуде наступного року. Всі 40 ювілейних моделей Centenario вже продані колекціонерам і заможним шанувальникам бренду Lamborghini. Вартість купе без урахування податків становила щонайменше 1,75 млн євро, а родстер оцінили в 2 млн.
На виставці в Каліфорнії родстер було показано в унікальному кольорі Argento Centenario («золотий ювілейний»). Однак, покупці можуть замовити свій екземпляр в будь-якому кольорі, включаючи варіант з незфарбованим карбоном.
Модель Centenario є продовженням традицій бренду у сфері створення унікальних і ексклюзивних моделей. Первістком цієї програми став суперкар Reventon. Потім на світ з’явилися такі цікаві автомобілі, як Sesto Elemento, Aventador J і Veneno.