Фірмовий тюнінг для VW Passat
Враховуючи популярність цієї не найдешевшої моделі, всі ці версії, найімовірніше, будуть затребувані публікою. Так, стартовий для Passat’а бензиновий 1.4 TSI (150 к.с., 250 Нм) додав 30 конячок потужності і 40 ньютон-метрів тяги. Улюблений багатьма 1.9 TSI тепер показуватиме 210 к.с. замість 180, при цьому крутильний момент зріс з 250 до 310 Нм. А найпотужнішим залишиться 2.0 TSI, який отримав надбавку в 56 сил і 70 Нм (336 к.с. і 450 Нм відповідно). Прокачали абтовці і всі три 2-літрових дизелі. Найбільш кволий, 150-сильний, зміцнів до 170 сил і 380 Нм (+40 Нм), а найбільш потужний 2.0 TDI викликає здивування: навіщо бюргерскому седану/універсалу 270 коней (+30), та ще 540 ньютон-метрів (+40) крутильного моменту на додачу? Втім, про це хай говорять ті, хто все це може купити.
Звісно, «проміжні» мотори лінійки теж суттєво збадьорилися, а до того ж VW Passat отримав від Abt Sportsline ефектний обвіс: спідниці-спойлери спереду, збоку і ззаду, нову решітку радіатора, спойлер для п’ятої двері універсала і правильні колеса на 18-, 20- або 21-дюймові шини. В задній бампер вписали дві пари блискучих наконечників вихлопної системи.
Зрозуміло, що налаштувавши «вітер» на нову динаміку, німці не могли залишити в спокої підвіску: її просадили на 35 мм спереду і на 30 мм ззаду, поставивши попутно жорсткіші стабілізатори поперечної стійкості. На такому шасі, та ще й з такими моторами і справді можна помірятися силами з яким-небудь підхожим вітром!
Фото Abt Sportsline