Шеф-дизайнер Mini пішов у компанію Borgward
Із 1 січня 2017 року 43-річний датський дизайнер Андерс Вармінг увійде до ради директорів німецько-китайської компанії Borgward, де відповідатиме за зовнішній вигляд нових моделей відродженого бренду.
Німецьку марку Borgward, що існувала з 1929 до 1961 року, було відроджено минулого року за участю китайських інвесторів. Штаб-квартира компанії розташована в Штутгарті, а фінансову підтримку забезпечив відомий китайський автовиробник, компанія Foton Motor. Виробництво нових автомобілів відродженої марки здійснюватиметься в Піднебесній.
Нагадаємо, що минулого року компанія Borgward презентувала на автошоу у Франкурті кросовер BX7, а пізніше ще кілька прототипів – BX5 і BX6 TS. Виробництво BX7 стартує цього року. Спочатку автомобілі будуть представлені на ринку Китаю, а потім планується розпочати експорт кросоверів до інших країн.
Андерс Вармінг пропрацював в Mini 6 років, а до цього займався дизайном автомобілів BMW. Під його керівництвом було створено п’ятидверний Mini Cooper, новий Clubman і Countryman другого покоління, який представлять наприкінці нинішнього року.
Історія компанії Borgward
Компанія, заснована в Бремені в 1919 році, виробляла автомобілі аж до 1961 року. За короткий проміжок часу вона налагодила випуск широкої гами продукції, зокрема легкових та вантажних автомобілів, автобусів, спецтехніки, катерів, електромобілів і навіть вертольотів.
Її засновник і беззмінний керівник Карл Боргвард був піонером застосування багатьох інноваційних конструкцій. Наприклад, у 1949 році модель Hansa 1500 стала першим німецьким седаном з понтонним кузовом обтічної форми, а Isabella TS 1955 року вперше об’єднала місткість і комфорт сімейного авто з характеристиками спорткара. У 1959 році модель P100 стала першим німецьким авто з регульованою пневмопідвіскою.
У період із 1950 по 1958 рік автомобілі марки брали активну участь в міжнародних автоспортивних змаганнях. Так, наприклад, Borgward Hansa 1500 успішно виступала на трасах багатогодинних марафонів «24 Години Ле-Мана», «1000 кілометрів Нюрбургрингу», «Каррера Панамерикана», а на трасі у французькому Монтлері встановила 12 рекордів.
У період з 1929 до 1961 року компанія склала під маркою Borgward, Goliath і Lloyd понад мільйон автомобілів, а на підприємстві в Бремені працювало близько 20 тисяч співробітників. Проект відродження компанії стартував понад 10 років тому. Крістіан Боргвард і його компаньйон Карлхайнц Кносс мають намір повернути марці колишню велич.