Новий Mercedes-Benz G-Class 2018 року - заочне знайомство
Ми все-таки вважаємо, що перед нами найновіше покоління легендарного Mercedes-Benz G-Class, який змінить знайомий понад півтора десятка років індекс W463 на W464. Приводом для таких висновків є рясний камуфляж авто. Адже, щоб випробовувати нову техніку в старому кузові, його на обов’язково так сильно маскувати. Так що, шанувальники брутального стилю позашляховика нехай поки не хапаються за серце і не біжать за валідолом.
Mercedes-Benz презентував оновлений G-Class
Сподіваємося що, новий Mercedes-Benz G-Class, дебют якого, найімовірніше, відбудеться наприкінці 2017 року (отже авто будуть датовані вже 2018 роком випуску) збереже військову виправку. На місці і фірмова фішка «Геліка» – повторювачі повороту на крилах. На місці і навісні петлі дверей, і поясні молдинги, і ринви, і поздовжні виштамповки на даху, і характерні розширювачі колісних арок.
Але велика ймовірність того, що стандартні круглі фари нарешті стануть світлодіодними. Трохи змінений капот, більш елегантний бампер і сучасна решітка радіатора з крупною перфорацією в ламелях не псують вигляду позашляховика. Шпигунські фотографії показують нам більш широке лобове скло та розпашні задні дверцята. Так що цілком можливо, новий Mercedes-Benz G-Class буде ширшим за попередника.
А от інтер’єр «Гелика» зразка 2018 року зміниться кардинально. На місці ручка для переднього пасажира, знайома і форма центральної консолі торпедо. Бачимо, що колишні перемикачі поступляться місцем більш сучасним, бічні дефлектори обдування схоже стануть круглими, а новий щиток приладів буде об’єднаним із величезним 12,3-дюймовим монітором, як це вже зроблено на Mercedes-Benz S-Class, E-Class.
Новий інтер’єр Mercedes-Benz G-Class зразка 2018 року схоже буде симбіозом класичного дизайну і сучасних технологій.
Немає сумнівів, що для нового Mercedes-Benz G-Class буде доступний інтерфейс COMAND Online, працює з платформами Apple CarPlay і Android Auto, жорстким диском, 3D супутниковою навігацією, бездротова зарядка смартфона, Wi-Fi та інше сучасне обладнання.
Клавіші керування блокуваннями диференціалів, судячи з усього, перекочують з лицьової частини торпедо на підлогову консоль ближче до контролера COMAND, але свою приголомшливу прохідність новий Mercedes-Benz G-Class збереже. А ось більше плавності ходу може додати пневматична підвіска. Лінійка силових агрегатів включатиме двигуни нового покоління, включаючи 4.0-літровий твін-турбо V8, розроблений розроблений у партнерстві з AMG.