Безпеку на дорогах Києва підвищать за рахунок скорочення зовнішньої реклами
Проект нових правил розміщення реклами, поданий Київською міською державною адміністрацією, деталізує відносини КМДА з розпорядниками зовнішньої реклами і реклами у громадському транспорті.
За словами керівника відділу реклами в Департаменті архітектури Наталії Гончарової, ухвалення документа сприятиме зменшенню рекламних конструкцій, гарантуванню безпеки дорожнього руху (за рахунок обмежень на розміщення рекламних засобів на перехрестях, зупинках і переходах), повідомляє портал 44.ua.
Передбачається, що Київ буде розділений на 5 умовних зон. Рекламне навантаження розподілиться нерівномірно: у нульовій зоні реклами не буде зовсім, а в 4-й кількість і розмір рекламних конструкцій буде максимальний. Зазначається, що вільна від реклами зона помітно зросте.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На тиждень на українських дорогах стане безпечніше
Крім того, забороняється поширення звукової реклами в метро, на вокзалах, в портах та аеропортах, за винятком соціальної.
Монтаж і обслуговування рекламних конструкцій із застосуванням підйомника може відбуватися лише в нічний час із 21-00 до 7-00. Заїзд техніки на тротуар забороняється. Також заборонено розміщення вивісок на опорах контактної мережі і на стовпах зовнішнього освітлення.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гройсман розповів, як наведе лад на дорогах (+ВІДЕО)