Замість кондиціонера: 5 порад як врятуватися від спеки
На жаль, кондиціонер у машині для багатьох із нас ще розкіш, але полегшити перебування під палючим сонцем у розпеченій залізній коробці на колесах допоможуть кілька порад. Загалом вони зводяться до вирішення двох завдань. По-перше, водієві слід звести до мінімуму нагрівання машини, по-друге – організувати охолодження салону наявними засобами.
У тінь!
Обмежте перебування автомобіля під прямими сонячними променями – паркуйтеся в тіні, не затримуйтеся на сонячній стороні вулиці.
Парниковий ефект
Уникайте створення парникового ефекту в салоні: сонячні промені, проникаючи через вікна в салон, легко нагрівають там повітря до 60-70 градусів. Тому передусім бережіть від сонця стекла. В принципі, якщо вас не бентежить естетична сторона справи, у спекотні дні можна зачинити задні (непотрібні для огляду) стекла шторками або щільним папером.
Рух повітря
Намагайтеся робити так, щоб повітря в салоні не застоювалося, а весь час змінювалося. Передусім використовуйте для подачі свіжого повітря штатну систему вентиляції, ввімкнувши вентилятор на високі обороти і направляючи потік в різні точки салону.
Відчиніть кватирку
Навчіться замість кондиціонера правильно користуватися вікнами вашого автомобіля. Відчиняти їх «на повну» лише біля водія не має сенсу, а от продумана комбінація прочинених кількох стекол замість кондиціонера може створити комфортний рух повітря через салон. Накраще опустити стекла з протилежних сторін салону, уникаючи, проте, відвертих протягів. Тонкість полягає в тому, що інтенсивність провітрювання через вікна залежить від швидкості руху, і тут дуже корисними будуть електропідйомники стекол всіх дверцят.
Подалі від гарячого
Розмірковуючи, як врятуватися від спеки, лише дехто звертає увагу на таку обставину, але вона доволі часто має місце на старих автомобілях. Гарячі деталі силового агрегата або вихлопної системи можуть нагрівати металеві частини кузова, які заходять у салон і можуть підвищувати температуру в ньому: це моторна перегородка, підлога, трансмісійний тунель. Подбайте про теплоізоляцію частин кузова, що розташовані поруч із глушниками і з’єднувальними трубами – можливо, штатна ізоляція була порушена і її доведеться відновити або доопрацювати.