Невже пух тополі може стати причиною капіталки двигуна
Ми наводимо кілька справжніх «страшилок» щодо цього набридливого атрибуту пізньої весни. Наприкінці – пара порад, як уникнути пухових неприємностей.
Пух стає причиною капремонту двигуна
При налипанні пух може закупорити стільники та перекрити потік повітря через радіатори. Мотор не охолоджується, перегрівається, а водій дізнається лише тоді, коли вже буде пізно щось робити – крім хіба що повного розбирання двигуна. Адже в сучасних авто часто навіть немає датчика температури рідини, що охолоджує.
Пух, що піднімається машинами, які проїжджають з дороги, потрапляє в стільники теплообмінників. Тонкі волоски облягають трубки і тонкі пластини, на них відразу починає збиратися пил, який тепер не може пройти через радіатор.
Будь-яка волога провокує «цементацію» та утворення щільної кірки. На вигляд радіатор залишається звичайним – все таким же сірим, але тепловіддача значно падає.
Пух знижує ефективність кондиціонера
Забруднення його радіатора часто залишається непоміченим водієм, але це підвищує навантаження на компресор охолоджувача повітря, що знижує його ресурс та ефективність роботи цієї системи загалом.
Пух знижує потужність двигуна
Якщо машина багато їздила в зонах із великою кількістю пуху, повітряний фільтр буде передчасно забитий. Через обсяг об’єму повітря, що поступає в циліндри, потужність двигуна знижується. Після весни варто проконтролювати стан повітряного фільтру.
Пух погіршує вентиляцію салону
Забитий протягом «пухового» сезону салонний фільтр призводить до запотівання скла у дощову погоду, погіршує ефективність обігрівача. Також варто заглянути в якому він стані.
Не можна відмивати пух із радіаторів миттям високого тиску
Струмінь води з апарата може пошкодити ніжні алюмінієві пластини теплообмінників. Спрямовувати струмінь слід під прямим кутом і з більшої відстані, щоб знизити тиск на елементи радіатора. Можливо, доведеться застосовувати компактну м’яку (саме м’яку!) щітку, дотягуючись до лицьової поверхні радіатора рукою.
Раніше водії оберігали автомобіль від загрозливого забруднення радіаторів та фільтрів за допомогою сітки перед радіатором – краще металеву, з осередками порядку 3х3 – 2х2 мм.
Але сьогодні таким уже ніхто не займається. Простіше після сезону проконтролювати стан радіаторів та звернутися на сервіс. Там радіатори можуть промити на авто, або навіть зняти та почистити.