Чотири головних секрети щоб продати машину за тиждень
Продати старий автомобіль допоможе чітке бачення стратегії цієї непростої дії.
1. Переконайтеся, що ви справді хочете її продати. Наприклад, ви все ще мучаєтеся – може варто замість продажу машини зробити їй гарний ремонт і продовжити експлуатацію. Зібравши необхідну інформацію (ціни на ремонт, залишковий ресурс ще справних вузлів і агрегатів на вашій машині тощо) відмітайте всі сумніви і приймайте остаточне рішення. Гаряче бажання досягти мети допоможе вам вирішувати труднощі, що виникають по ходу справи.
2. Визначтеся, хто ваш потенційний покупець – і відповідно до цього будуйте вашу стратегію продажу. Наприклад, якщо ви продаєте пошарпаний ВАЗ, колись укомплектований сигналізацією, аудіосистемою, іномарковими сидіннями, литими дисками, ГБО, дорогою оптикою, шумоізоляцією та іншим допоміжним обладнанням, вам слід орієнтуватися на енергійних молодих людей. Оскільки небагатим людям старшого віку потрібна просто надійна «поповозка», а доплачувати за «шумку», «музику», «ксенон» та інший «тюнінг» вони не захочуть. Відповідно, простежте, щоб все зазначене додаткове обладнання було справним, а хром блищав, навіть якщо гума стерта, підвіска гримить, а двигун попихкує димком під час перегазувань.
3. Визначте для себе мінімальну ціну, нижче якої вам не буде сенсу продавати. Наприклад, простіше буде здати машину на розбирання, подарувати родичам, або скажімо, вкласти в неї гроші, щоб капітально відремонтувати і залишити собі. Далі швидкість продажу залежить від того, скільки грошей ви захочете отримати зверху мінімально можливої для вас суми: якщо час терпить – можете чекати на «свого» покупця і кілька місяців, якщо оплата стоянки і рахунок за наступний, новий автомобіль підганяють – поступайтеся в торгах і продавайте одразу.
4. Продумайте аргументи й інструменти, які застосовуватимете під час торгів із покупцями. З одного боку, це можуть бути запчастини та аксесуари (другий комплект гуми, килимки, навігатор, дорога магнітола), які ви запропонуєте як компенсацію (нехай навіть тільки моральну!) за відмову знижувати ціну. З іншого – мотивуйте прихильність саме до цього покупця (якщо у вас насправді немає інших) тим, що хочете віддати свою «ластівку» в хороші руки. Підготуйте виразну відповідь на обов’язкове запитання покупця: чому ви вирішили продати цю машину. Намагайтеся не брехати – правда дуже часто стає явною, оскільки і земля, самі розумієте, кругла.
Фото: oppositelock.kinja.com