Як в Україні адаптують Renault Master для рефрижераторних перевезень
Легкі розвізні автомобілі Renault Master використовуються в Україні для різних перевезень, у тому числі рефрижераторних. Нещодавно компанія «Спец-Ком-Сервіс» (Polycar) встановила на шасі Master L4H1 ізотермічний кузов-фургон із холодильною установкою Thermo King – чергове замовлення для свого постійного клієнта.
Надбудова власного виробництва виконана за безкаркасною технологією. Конструкція складається з сендвіч-панелей, обрамлених алюмінієвим куточком. Зовнішня та внутрішня обшивка виконана з армованого склопластику з додатковим гелькоут покриттям. Як теплоізоляція використаний екструдований пінополістирол завтовшки 50 мм. Крім задніх двостулкових дверей є ще одностулкові, праворуч по борту. Для полегшення завантаження-розвантаження встановлено гідроборт Dhollandia DHLM10 вантажопідйомністю 1000 кг.
Задньопривідне шасі Renault Master L4H1 розраховане на повну масу 4500 кг та вантажопідйомність 2413 кг. Машина може працювати із причепом повною масою до 3000 кг. Колісна база складає 4332 мм, а габаритна довжина – 6870 мм. Радіус розвороту – 16,2 м. Автомобіль оснащений 2,3-літровим турбодизелем потужністю 150 к. с. і максимальним крутним моментом 350 Нм при 1500 об/хв. Коробка передач – механічна 6-ступенева.