Як в Україні із сідлових тягачів роблять самоскиди
На українських дорогах часто-густо можна побачити самоскиди, виготовлені на базі магістральних тягачів. Таким чином власники далекобійних машин підлаштовуються під сьогоднішні реалії ринку вантажоперевезень. Самоскиди зараз дуже потрібні, у тому числі на відновленні критичної інфраструктури, зруйнованої російськими окупантами.
Черговий продукт такої трансформації нещодавно представило спеціалізоване підприємство із Білої Церкви. За основу взято сідловий тягач IVECO Stralis AS440SX (6х2) з двигуном Євро 5, потужністю 480 к. с. Машину 2016 року випуску було завезено в Україну компанією OK Trucks, яка займається вживаними вантажівками IVECO.
На тягачі встановили ємний кузов напівкруглої форми типу Half-Pipe. Товщина стін складає 4 мм, а днища – 8 мм. Для підйому/опускання платформи служить гідроциліндр турецької марки Hidromas.
Зазначимо, що білоцерківські умільці виготовляють найрізноманітніші самоскидні кузови для будівництва, зокрема для перевезення щебню. Товщина стін може сягати 6 мм, а підлоги – 8 мм. Гідравліка застосовується різних іменитих виробників – Hyva, Penta та ін. Більше того, як шасі можуть використовуватися й напівпричепи – у цьому випадку корисний об’єм кузова досягає 35 – 40 кубометрів.