Як з'явилися найіноваційніші вантажівки легкого класу
Цьогоріч вантажівкам Mercedes-Benz сім’ї LN2 виповнилося 40 років. Вони випускалися з 1984 по 1998 рік і стали №1 у легкому сегменті. Автомобілі прийшли на зміну машинам серії LP та отримали ширший ваговий діапазон виконань – повною масою від 6,5 до 13 т. (моделі 709 – 1320), а пізніше – до 15 т (1524). Таким чином, вони стикалися з легкими фургонами T2 і вантажівками важкого класу NG/SK.
Mercedes-Benz LN2 – повністю нова розробка, що отримала передову відкидну кабіну. Її дизайн став провісником зовнішності великовантажних моделей SK, що з’явилися в 1988 році.
При тій же довжині кузова, що й у попередника LP, новинка мала коротшу колісну базу, що зробило її більш маневреною. Крім версій для перевезення по місту, в тому числі і для будівництва, пропонувалися й машини зі спальними кабінами – для їзди на далекі відстані, включаючи сідлові тягачі.
У стандартне оснащення машин увійшов гідропідсилювач керма. Вперше серед вантажівок повною масою 6,5 т і вище було застосовано пневматичну гальмівну систему, що дозволило встановити систему ABS.
На моделі пропонувалася широкий асортимент чотирьох- та шестициліндрових дизельних двигунів OM364 та OM366 – потужністю від 90 до 204 к. с. Вперше для легкого класу вантажівок було зроблено ставку на низькопрофільні шини, що покращило активну безпеку – підвищило керованість та курсову стійкість. Пропонувалась й версія з повним приводом.
Зрештою, Mercedes-Benz LN2 зміг перевершити попередника за високою рентабельністю, якою той так славився. Нові машини перевозили більше вантажу за менших на 10% витрат – як на пальне так й на обслуговування. Найпопулярнішою стала модель 814 – повною масою 7,5 т, укомплектована 6-циліндровим двигуном OM366, робочим об’ємом 5958 см куб. та потужністю 136 к. с.