Гран-прі Угорщини: успіх McLaren та Піастрі
Обидва Макларена були найкращими в суботу та неділю не давши шансів конкурентам. Першу в кар’єрі перемогу здобув австралієць Оскар Піастрі.
На початку сезону здавалось, що Ферстаппен знову виграє майже усі гонки сезони, Але наразі я вже не здивуюсь, якщо Макса наздоженуть і нас чекає непередбачуваний кінець сезону. В Угорщині чинний чемпіон приїхав лише 5-м. Ми маємо вже 7-го переможця в цьому році до початку літньої перерви.
Дуже погано йдуть справи у напарника лідера чемпіонату, Перес не те, що ні разу не приєднався до списку переможців 2024, так він далеко не завжди набирає очки.
У кваліфікації мексиканець розбив болід, в гонці був лише 7-й. Через те, що керівництво думає про заміну другого пілота основної команди, то пілоти «Віза» женуть на повну, щоб зайняти вакантне місце. Цунода так намагався проїхати ідеально, що розбив болід в суботу саме в тому повороті, де був я. Тільки в мене була можливість відзняти розлюченого пілота стоячи в метрі від розтрощеної машини. Усі інші фотографи були в той момент далеченько та могли сфотографувати японця тільки на довгофокусні об’єктиви. В гонці Юкі зміг приїхати в очки, Ріккардо закінчив гонку лише 12-м.
Поспілкувавшись з деякими відомим журналістами в паддоці, вони поділилися зі мною думкою про те, чому Переса ще не замінили. Виявилось, що це через спонсорів, які дуже підтримують мексиканця. Цуноду саджати не хочуть в Ред Булл через запальний характер. Сайнс не займе його місце Чеко через старі конфлікти в «Торо Россо». Найкращий варіант – Ріккардо, але чи зможе Данієль їхати на рівні Ферстаппена.
Знову дуже добре провів гонку Хемілтон – 3 місце після перемоги в Британії.
А тепер хочу поговорити про найцікавіше. Гонку міг виграти Норріс, але команда довго вмовляла пропустити напарника. Дуже цікава ситуація, тому що саме Ландо має більші шанси на титул та ці 7 очок можуть мати велике значення в кінці сезону.
Все почалося ще на старті, коли британець перед першим поворотом не встиг захиститися від Піастрі. Після старту Норріс був 3-м, однак друге місце йому одразу повернули.
На 45-му колі, коли Ландо першим з лідерів трійки завершив другий піт-стоп, то майже одразу вище інженер повідомив по зв’язку з Піастрі і йому, щоб австралієць не переживав: треба буде рання зупинка для захисту від Хемілтона.
Льюїс, зазначимо, зупинився п’ятьма колами раніше — і до своєї зупинки програвав «Макларену» понад дев’ять секунд. З 41-го по 44-й Хемілтон на свіжому комплекті відіграв у Норріса 3,7 секунди. Загроза від ексчемпіона якщо й була, то не надто очевидна. У теорії Ландо був запас ще секунд у п’ять.
Набагато дивніше в «Макларені» поводились у випадку з Піастрі, який здійснив піт-стоп на 47-му колі. Очевидного сенсу в такій затримці немає, але зупинись Оскар раніше — на 46-му — і, напевно, виїхав би попереду напарника. Знову ж таки, можна було провести та подвійний піт-стоп.
Дуже сподіваюсь, що вболівальників до кінця сезону чекають такі цікаві гонки, як ми бачили в Угорщині. Ще тільки літо, а вже скільки всього відбулось.