Дорожній Ford Mustang GTD отримав салонне вікно для спостереження за задньою підвіскою
Дорожній Ford Mustang GTD, побудований за мотивами гоночного Mustang GT3, спортивний підрозділ бренду представив у серпні минулого року. У продажу він з’явиться у 2025-2026. Відомо, що тираж обмежено, але точна цифра не називається. За деякими даними, за рік планують збирати від 300 до 700 одиниць. Орієнтовна вартість — 325 тисяч доларів.
Технічні характеристики Mustang GTD компанія оголосила під час минулорічної презентації, але зараз з’явилися нові цікаві подробиці. Як стало відомо, дорожня версія не має багажника і задніх сидінь. У задню стінку салону вбудовано вікно з полікарбонату, яке дозволяє спостерігати за роботою задньої підвіски. Вона у Mustang GTD багатоважільна типу пуш-рід на підрамнику, що складається. Через салонне вікно добре видно перехрещені стійки Multimatic ASV. Кожна стійка має дві пружини. Одна з них у режимі Track примусово стискається гідравлікою. В результаті кузов опускається на 40 мм, а сама підвіска стає жорсткішою.
Не виключено, що до Mustang GTD застосовані й інші технологічні та дизайнерські рішення. Очікується, що Ford розповість про них згодом. Поки відомо, що дорожній спорткар отримав повністю перекроєний кузов з вуглепластиковим оперенням та активними аеродинамічними елементами. Під капотом встановлено 5,2-літровий бензиновий компресорний V8 потужністю понад 800 к.с. Працює двигун із 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач Tremec типу DCT (з двома зчепленнями).
Європейці зможуть побачити Mustang GTD у Ле-Мані, Гудвуді та Нюрбургрингу. До речі, Ford розраховує на новий рекорд «Північної петлі». У компанії вважають, що спорткар зможе пройти її менше ніж за 7 хвилин.
Фінальне складання нового Mustang GTD налагодять на заводі канадської фірми Multimatic, фахівці якої брали участь у його розробці. Раніше на її майданах збирали вручну суперкар Ford GT останнього покоління.