У 2026 році SAIC запустить масове виробництво твердотільних акумуляторів
Запустити масове виробництво твердотільних акумуляторів до кінця десятиліття планують кілька автомобільних компаній, у тому числі Toyota і Nissan. Але, схоже, першою це зробить китайська SAIC. Масове виробництво твердотільних блоків компанія планує запустити у 2026 році. Поки не відомо, яка з моделей SAIC отримає їх першою. Не виключено, що це буде абсолютно новий автомобіль.
У жовтні цього року китайський бренд виведе на ринок свій перший автомобіль із напівтвердотілими акумуляторами — седан IM L7. У ньому використовуються батареї з рідким електролітом. У 2025 році такі акумулятори з’являться в інших продуктах SAIC, включаючи моделі MG, Baijun та Wuling.
SAIC — далеко не єдиний китайський автовиробник, який працює над твердотільними батареями. У лютому цього року CATL, BYD, CALB, Nio та декілька інших місцевих компаній створили консорціум для побудови до 2030 року ланцюжка постачання твердотільних акумуляторів.
Над цією технологією багато років працює Toyota та має більше патентів, ніж будь-яка інша компанія. Свій перший електромобіль із твердотільною батареєю компанія випустить через пару років. Над запуском масового виробництва таких блоків Toyota працює спільно з нафтопереробним заводом Idemitsu Kosan. До 2030 року їхній випуск планують довести до десятка тисяч одиниць.
У квітні цього року про серйозне просування у розробці твердотільних акумуляторів заявив Nissan. Почати випуск електромобілів із ними компанія планує до 2028 фінансового року.