Aston Martin вважає двигун V6 надто маленьким для преміального сегменту
Посилення екологічних вимог до автомобілів не зупиняє Aston Martin від бажання використовувати потужніші двигуни. Нещодавно компанія анонсувала новий V12 з подвійним турбонаддувом потужністю 835 к.с. та 1000 Нм крутного моменту.
Поява такого потужного двигуна в епоху переходу на електромобілі та зникнення з лінійок великих двигунів виглядає не логічно, але не для Aston Martin. Зі слів керівника продуктової стратегії компанії Алекса Лонга, внутрішні дослідження показали, що людям потрібні великі мотори. У той час як у Європі переважають крихітні трициліндрові 1,0-літрові двигуни з турбонаддувом, Aston Martin вважає, що навіть V6 «багато в чому не відносяться до преміум-сегменту».
Використовувати «шістки» британська марка почала не так давно. Спочатку передбачалося, що Twin-Turbo V6 встановлять на перший гібридний суперкар Valhalla. Двигун V6 стояв на концепті Vanquish Vision. Але пізніше його вирішили замінити потужнішим V8 від Mercedes-AMG.
Декілька років тому 3,0-літрову рядну «шістку» від Mercedes-Benz встановили на Aston Martin DBX. Але після недавнього оновлення вона зникла з моторної лінійки. Конкурент Lamborghini Urus пропонуватиметься виключно у виконанні DBX707, тобто з 4,0-ліровим бензиновим V8 віддачею 700 к.с. та 900 Нм крутного моменту.
Очікувалося, що до кінця десятиліття лінійка Aston Martin складатиметься виключно з електромобілів. Але нещодавно голова компанії Лоуренс Стролл заявив, що клієнти хочуть, щоб автомобілі бренду мали бензиновий «звук та запах». Максимальним проявом екологічних прагнень компанії поки залишаться плагін-гібриди.