Перший кросвен Leapmotor C16 зібрав майже 12 тисяч попередніх замовлень за 24 години
У Китаї стартував продаж нової моделі Leapmotor — кросовера-мінівена C16. Презентація новинки відбулася у квітні цього року на автосалоні у Пекіні. Тоді ж почали приймати передзамовлення. За даними виробника, за перші 24 години бронювання оформили 11 950 потенційних власників. Офіційно продажі планували розпочати у червні, але перша партія кросоверів вже доставлена китайським дилерам.
Зовнішні товарний Leapmotor C16 повністю відповідає шоу-кару. Традиційної решітки радіатора у нього немає. Димчасті фари з’єднані широкою світлодіодною смугою. У нижній частині — бампер з трапецієподібною центральною вставкою та вертикальні прорізи повітрозабірників. На кормі — смуга ліхтарів, назва бренду та масивний спойлер над багажними дверима. Також серед особливостей новинки висувні дверні ручки, лідар та невеликий «акулячий плавничок» у задній частині даху.
Leapmotor C16 має класичні пропорції кузова, плоский дах, високу поясну лінію та нахилені D-стійки. Варто відзначити довгий задній звис та 21-дюймові колісні диски.
Габарити C16 — 4915 х 1905 х 1770 мм при колісній базі 2825 мм. На старті продажів кросовер пропонують у трьох кольорах: зеленому, чорному та фіолетовому.
Шестимісний салон кросовера-мінівена організований за формулою «2+2+2». Інтер’єр оформлений аналогічно вже представленому ринку Leapmotor С10. Зокрема, у нього таке ж двоспицеве кермо з важелем перемикання передач та тонка РК-панель приладів. Праворуч від неї розташований 14,6-дюймовий центральний екран.
На центральному тунелі — бездротова зарядка для смартфонів, два підсклянники та відділення для дріб’язку. У стандартній комплектації аудіосистема з 21 динаміком, у тому числі у передніх стійках. У розпорядженні пасажирів капітанські крісла з підігрівом та вентиляцією у другому ряду та великий стельовий екран. Також передбачено окремий «пасажирський» дисплей клімат-контролю. У спинці сидіння переднього пасажира — відкидний столик.
Покупці Leapmotor C16 можуть обирати між двома модифікаціями: BEV (електромобіль) та EREV (електромобіль зі збільшеним запасом ходу). Версія BEV укомплектована одним асинхронним електродвигуном із постійними магнітами піковою потужністю 288 к.с.Ємність акумуляторного блоку LFP від Zenergy — 67 кВт•год. Запас ходу — 520 км по CLTC. Максимальна швидкість електрокросовера — 160 км/год.
«Дальнобійна» версія EREV використовує 228-сильний електродвигун та 1,5-літровий атмосферний ДВЗ на 95 к.с., який виконує функції генератора. Акумулятор — літій-залізо-фосфатний від CALB на 28,4 кВт•год. Як зазначено у базі китайського мінфіну, на одному заряді такий C16 здатен проїхати до 134 км. Загальний запас ходу не уточнюється.
У Китаї Leapmotor C16 BEV коштує менш ніж 28 200 доларів, C16 EREV — 22 000 доларів.