У Києві помічено ралійний Opel Ascona
Популярних у минулі часи автомобілів Opel Ascona сьогодні на українських дорогах зустрічається дедалі менше, адже останнє, третє покоління цих машин припинили випускати ще 36 років тому. Днями кореспондентові «Автоцентру» вдалося сфотографувати в одному з київських дворів автомобіль ще більш рідкісного, другого покоління – Ascona B, який продукували з 1975 по 1981 рік.
Представлений екземпляр – з дводверним кузовом привернув увагу своїм капотом, на якому, крім масивного «горба», красувалася наклейка-учасника ралі класичних автомобілів у Монте-Карло, що проходило у 2017 році.
Зауважимо, що Opel Ascona B вигравала навіть Чемпіонат світу з ралі – в 1982 році, а привів машину до перемоги німецький автогонщик Вальтер Рерль. Це була заряджена версія Ascona 400. Цікаво, шо такі заряджені машини були доступні і в дорожньому виконанні – правда, 2,4-літровий впорсковий агрегат тут уже розвивав не бойові 230, а тільки 144 к. с. Таких автомобілів випустили лише 268 од.
Що ж до моторної лінійки звичайної Opel Ascona B, то вона складалася з двигунів робочим об’ємом від 1,2 до 2,0 л і потужністю від 55 до 110 к. с. Частина моторів пропонувалося зі збільшеним ступенем стиснення – версія S, під більш високооктановий бензин, що давало прибавку до 15 «конячок». З 1978 року пропонувався й 2,0-літровий дизель потужністю 58 к. с. Зазначимо, що за всі роки було виготовлено понад півтора мільйони (1 512 971 од.) бензинових автомобілів Opel Ascona B і ще 64 720 од. дизельних.