У Китаї представили електромобіль із запасом ходу 1300 км та холодильником у салоні
Китайська компанія Hozon Auto, яка випускає автомобілі під брендом Neta, вивела на ринок новий середньорозмірний кросовер Neta L. На старті продажів новинку запропонують в чотирьох модифікаціях і всі вони з приставкою EREV. Цією абревіатурою позначають електромобілі зі збільшеним запасом ходу.
Neta L побудований на фірмовій платформі покоління 2.0. Габаритна довжина кросовера — 4770 мм, ширина — 1900 мм, висота — 1660 мм. Розмір колісної бази — 2810 мм. Коефіцієнт аеродинамічного опору кузова — 0,258 Cd.
Neta L оснащений п’ятьма радарами міліметрового діапазону, передньою камерою та чотирма камерами кругового огляду. Також в арсеналі кросовера 12 ультразвукових радарів та камера моніторингу водія. Як зазначається, салонна камера реалізує розширені функції допомоги при керуванні Neta AD. Серед них асистент паркування, адаптивний круїз-контроль та утримання в смузі руху.
Кросовер запропонують у п’яти кольорах: Magic Night Black, Comet White, Particle Blue, Juechen Silver та Comet White. Також доступний двоколірний варіант із чорним дахом.
Більшу частину передньої панелі займає подвійний екран, що складається з 15,6-дюймових дисплеїв: центральний та мультимедійна система. За D-подібним кермом схована повноцінна РК-панель приладів. Розважальний екран переднього пасажира з роздільною здатністю 2К оснащений чіпом Qualcomm Snapdragon 8155. Також в наявності аудіосистема Neta Sky Theater з 16 динаміками.
Салон кросовера трансформується залежно від бажань та потреб користувачів: режим сну, караоке, кемпінгу, SPA або перегляду на відкритому повітрі. Навіть є окремий режим для домашніх тварин.
Крім того, у розпорядженні пасажирів холодильник на 6,6 літра та складні столики на спинках передніх сидінь. Температура в салоні регулюється через мобільний додаток або голосовими командами.
Як уже згадувалося, всі доступні на даний час версії Neta L — електромобілі зі збільшеними запасом ходу (EREV). Силова установка одна на всіх — 1,5-літровий чотирициліндровий мотор потужністю 91 к.с. та 231-сильний електродвигун. Ємність акумуляторної батареї — 30 або 40 кВт•год. Запас ходу на електротязі становить 220 або 310 км за CLTC. Повний пробіг — 1300 км.
Літій-залізо-фосфатні блоки для Neta L постачає компанія CATL. Від 30% до 80% вони поповнюються за 19 хвилин. Це дозволяє Neta стверджувати, що Neta L — модель EREV, що найшвидше заряджається у світі.
У Китаї цінник кросовера коливається від 17 925 до 22 070 доларів. Базова версія Neta L з’явиться у продажу у серпні. Повністю електричну версію кросовера доведеться почекати трохи довше. «Батарейний» Neta L виробник пообіцяв «у майбутньому».