Розвізним фургонам Mercedes-Benz додали преміальності
Середні та повнорозмірні фургони Mercedes-Benz стали більш комфортними, безпечними та функціональними, з новими можливостями підключення.
Якщо говорити про моделі Vito/eVito – повною масою від 2,8 до 3,2 т, то вони пропонуються з кузовами фургон, Mixto та Tourer. Ця єдина модель у класі, що доступна з трьома варіантами довжини, двома виконаннями по колісній базі та двома системами приводу на вибір.
На машинах з’явилася мультимедійна система MBUIX із можливістю підключення різних цифрових сервісів, світлодіодні фари Multibeam та нова центральна консоль. Також можна замовити задні підйомні двері Easy-Pack із електроприводом. Протягом року до бензинового двигуна додасться варіант із м’якою гібридною технологією. Що ж до електричної моделі eVito, то вона отримала оптимізовану систему терморегуляції.
Розвізна модель більшого класу – Sprinter/eSprinter розрахована на повну масу до 5,5 т. Вона є флагманом портфоліо – з часткою 50%. Пропонується як фургон, бортовий автомобіль, шасі або мікроавтобус Tourer. Автомобіль доступний із трьома виконаннями по довжині, а також заднім, переднім або повним приводом. Зазначимо, що близько 75% усіх випущених автомобілів модифікується спеціалістами під індивідуальні завдання.
Машини оснащуються передовими системами допомоги водієві. Тут варто відзначити систему Moving-off Information Assist, яка під час рушання автомобіля з місця попереджає водія у разі перебування в небезпечній близькості пішоходів або велосипедистів. Вона працює до 10 км/год, а на вищій швидкості підключається система екстреного гальмування Active Brake Assist. Захищає від наїзду на вразливих учасників руху й система Sideguard Assist, що сканує сліпі зони при поворотах. У стандартне оснащення входить мультимедійна система MBUIX з інтелектуальною системою голосового керування.
Модель на електротязі Mercedes-Benz eSprinter другого покоління розроблена на новій задньопривідній платформі. У результаті машина має вищу вантажопідйомність при повній масі 4,25 т. Доступні два виконання по довжині і три варіанти батареї: ємністю 56; 81 або 113 кВт.год. Запас ходу сягає 478 км. Додаткову економічність забезпечує кондиціонер із тепловим насосом. Мотор може бути з піковою потужністю 100 чи 150 кВт. Вперше на eSprinter з’явився фаркоп та можливість буксирування причепа повною масою до 2 т. Фургон має корисний об’єм до 14 кубометрів. Незабаром має з’явитися eSprinter й у варіанті шасі з кабіною.
Якщо говорити про ціни в Німеччині, то фургон Vito коштує від 36 557 євро, а у варіанті Tourer – від 45 888 євро. Модель eVito обійдеться від 49 441 та 63 549 євро відповідно. Що ж до Sprinter, то прайси на фургон стартують від 43 504 євро, а на шасі – від 31 896 євро. Фургон eSprinter можна купити за ціною від 47591 євро.