Lamborghini змінила логотип
Lamborghini презентувала новий логотип. Вже цього року він з’явиться на цифрових каналах, рекламній продукції та автомобілях. Ймовірно, першими його отримають наступник Huracan та гібридний Urus. Надалі оновлений логотип прикрасить новий флагманський Revuelto V12.
На перший погляд, нове лого нічим не відрізняється від попереднього. Різниця лише у невеликих деталях. Назва бренду написана трохи ширшим шрифтом. Ймовірно, це відсилання до більш кутастого дизайну двох суперкарів та кросовера.
Чорний та білий кольори залишилися основними. Як кажуть у компанії, вони «символізують чітку індивідуальність бренду». Жовтий та новий золотий відтінки надають логотипу «мінімальний, але сміливий» вигляд.
Також команда дизайнерів розробила новий набір значків для використання в інтернеті. Зокрема легендарного «розлюченого бика» без щита. Таким він з’явиться на офіційному сайті та у соціальних мережах.
2023 рік став досить успішним для Lamborghini. Компанії вперше вдалося продати понад 10 тисяч автомобілів (10 112 од.). Huracan та Urus розпродані до закінчення виробництва. Нові замовлення на суперкар Revuelto почнуть приймати лише у 2026 році.
2028 року вийде перший електромобіль бренду, анонсований торішнім концептом Lanzador. Через рік очікується електричний Urus.