Lotus запускає сервіс «індивідуального пошиття»
Lotus Cars вирішила розширити можливості персоналізації клієнтських автомобілів. Для виробника, відомого своїми спортивними та гоночними моделями, це цілком логічний крок. Відповідатиме за новий напрямок підрозділ Lotus Chapman Bespoke, названий на честь засновників компанії Коліна та Хейзел Чепмен.
Клієнтам запропонують три рівні персоналізації. Базовий рівень Tailor-made передбачає розширену кузовну палітру, різноманіття оздоблення салону та декору. Як кажуть у Lotus, його можна доповнити деякими «ексклюзивними індивідуальними штрихами».
Наступний рівень — Collection — призначений для моделей, випущених обмеженим тиражем. До створення таких автомобілів компанія планує залучати різних художників та інші автомобільні бренди.
Назва третього напряму — One-off — говорить сама за себе. Це індивідуальні проєкти. Замовники таких автомобілів зможуть обирати практично все, від кольору кузова та оздоблювальних матеріалів до спеціальних шильдиків.
Офіційно Lotus Chapman Bespoke запустять 25 квітня. Першими нові можливості зможуть оцінити клієнти бренду у Китаї. У наступні місяці послугу розширять інші ринки. Прайсу, як такого, немає. Вартість персоналізації кожного автомобіля визначатиметься індивідуально.