Новини
Які авто купують українці у приватному та корпоративному секторах: підсумки лютого
Позитивна динаміка на ринку нових легкових автомобілів в Україні спостерігається протягом кількох останніх місяців. Приріст продаж є як у приватному, так і корпоративному сегментах ринку. Проте лідери у них різні.
Так, за підсумками лютого на український облік поставили 5600 нових «легковиків». Із них 63% припало на приватних клієнтів, а 37% – на корпоративних. Приріст порівняно з аналогічним періодом минулого року становив 35 та 87% відповідно, повідомляє «Укравтопром».
Приватні покупці віддавали перевагу наступним моделям:
- Volkswagen iD.4 – 237 реєстрацій;
- Toyota RAV-4 – 230 реєстрацій;
- Renault Duster – 176 реєстрацій;
- Mazda CX5 – 127 реєстрацій;
- KIA Sportage – 125 реєстрацій.
Лідерами серед юридичних осіб були:
- Renault Duster – 427 реєстрацій;
- Peugeot 301 – 191 реєстрація;
- Skoda Scala – 140 реєстрацій;
- Toyota Hilux – 103 реєстрації;
- Toyota RAV-4 – 68 реєстрацій.