У лютому попит на «паливні» автомобілі впав на 4%
По мірі просування на ринок електромобілів попит на традиційні «паливні» моделі продовжує знижуватися. За даними «Укравтопрому», у лютневих продажах частка нових легкових автомобілів із ДВЗ склала 68%. Порівняно з минулим роком попит упав на 4%.
Водночас бензинові моделі все ще залишаються на вершині «моторного» рейтингу популярності. У лютому на них припало 44% продажів, на 7% менше, ніж минулого року. Найпопулярнішим бензиновим автомобілем лютого став кросовер Toyota RAV4.
Цікаво, що попри тренд зменшення частки ДВЗ, попит на дизельні моделі зріс на 3%, до 24%. Популярністю у цьому сегменті користувався Renault Duster, бестселер лютого та декількох попередніх місяців.
Також суттєво зросли продажі нових електромобілів — 17% проти торішніх 11%. Лідером електричного сегменту став Volkswagen ID.4, який офіційно не представлений на українському ринку.
На гібриди припало трохи більше 14% продажів. Тоді як у лютому 2023 року їхня частка складала 16%. І тут пальма першості також дісталася Toyota RAV4.
Частка автомобілів з ГБО на первинному авторинку традиційно менше 1%. Популярністю в цьому сегменті користувався вже згаданий Renault Duster.