У Києві помічено Toyota Camry з незвичайним кузовом
На вітчизняних дорогах можна зустріти Toyota Camry різних років випуску. Днями кореспондентові «Автоцентру» вдалося сфотографувати у Києві справжній раритет – модель першого покоління (V10), яка випускалася з 1982 до 1986 року.
Машина пропонувалася з двома типами кузова: 4-дверний седан та 5-дверний ліфтбек. Останній був замінений на універсал, починаючи з другого покоління моделі – V20 (1986 – 1992 рр.). Аеродинаміка у ліфтбека була дещо краща, ніж у седана: Сd 0,36 проти Cd 0,38 відповідно.
Модель Camry експортувалася до Європи, Північної Америки та Австралії. На зарубіжних ринках новинка мала замінити модель Corona і конкурувати з Honda Accord. Цікаво, що Сamry стала першим автомобілем Toyota з переднім приводом та поперечно розташованим двигуном. Це дало можливість зробити моторний відсік компактнішим, що з досить великою колісною базою (2600 мм) суттєво збільшило місткість салону.
Спочатку Camrу комплектувалася лише 1,8-літровим бензиновим двигуном в 100 к. с. та механічною 5-ступеневою коробкою передач. Однак через кілька місяців після виходу на ринок з’явився дволітровий агрегат в версіях на 120 к. с. та 105 к. с. (як на сфотографованій нещодавно машині), а також 4-ступеневий “автомат” як опція.
В 1983 лінійка поповнилася турбодизелем в 1,8 л потужністю 80 к. с. Наступного року з’явився 2,0-літровий бензиновий мотор із двома розподільними валами – в 140 або 160 к. с. А 1985-го дебютував і дволітровий дизель на 88 «конячок». Toyota Camry добре пішла в США: протягом 1983 – 1985 рр. реалізували близько 128 тис. автомобілів. Тому не дивно, що вже з 1988 року в Америці налагодили випуск моделі Сamry другого покоління (V20).