Значне прискорення продажів у 2023 році завдяки сильній та взаємодоповнюючій бренд-стратегії
- Група Renault значно збільшила свої світові продажі: +9% у порівнянні з 2022 роком, із загальною кількістю 2 235 345 автомобілів за рік. Група продемонструвала успішну динаміку зі значним зростанням трьох основних брендів.
- Бренд Renault: зростання на 9,4% з 1 548 748 автомобілями, проданими по всьому світу у 2023 році. Renault є найбільш продаваним французьким брендом у світі. В Європі Renault зафіксував чудове зростання і перевершив ринок: +19,3% у порівнянні з 2022 роком.
- Бренд Dacia: зростання на 14,7% з 658 321 одиницею проданих автомобілів у 2023 році. Ці показники є результатом нової сильної ідентичності бренду Dacia, що базується на 4 основних моделях, кожна з яких зросла порівняно з 2022 роком.
- Бренд Alpine: зростання на 22,1% з 4 328 проданими автомобілями.
- В Європі Група отримала вигоду від наступу своєї продукції, збільшивши частку ринку: обсяги зросли на 18,6% на ринку, що зріс на 13,9%.
- Група Renault піднімається на 3-тє місце серед автовиробників Європи завдяки трьом сильним, взаємодоповнюючим брендам, що створюють цінність.
- Роздрібні продажі Групи становлять 65% від загального обсягу продажів у п’яти основних країнах Європи, що відповідає комерційній політиці, орієнтованій на цінність.
- Група Renault продовжує свій наступ на електрифікацію. Відповідно до потреб клієнтів, Група зробила технологічні рішення, які вже окупаються, і прискорює свої зусилля в сфері енергетичного переходу.
- В рамках бренду Renault зростає попит на електрифікацію – гібридні та повністю електричні автомобілі. У Європі бренд посилює свій наступ, посівши 3-тє місце серед електрифікованих автомобілів завдяки Megane E-Tech electric, який має 2,2% ринку повністю електричних автомобілів, та успіху своїх гібридних двигунів, попит на які стрімко зростає (Austral, Clio та Captur у топ-10 гібридних автомобілів у Європі).
- Dacia Jogger HYBRID 140, що продається з січня 2023 року, становить понад 25% замовлень клієнтів Jogger. Dacia Spring, на 100% електричний, утримує своє місце в трійці лідерів європейських роздрібних продажів електромобілів.
- Портфель замовлень Групи в Європі становить 2,5 місяці прогнозованих продажів на кінець грудня 2023 року.
- 2024 рік буде багатим на комерційні запуски 10 нових моделей, що є ключовими для діяльності Групи.
БРЕНД RENAULT
По всьому світу
Бренд Renault продемонстрував хороші результати по всьому світу, збільшивши продажі на 9,4% (1 548 748 автомобілів) порівняно з попереднім роком. Пишаючись своїм міжнародним визнанням, Renault є найбільш продаваним французьким брендом у світі.
Renault продовжує випереджати конкурентів на світовому ринку легких комерційних автомобілів, демонструючи зростання на 19,9% при зростанні ринку на 10,4%.
Однією з найважливіших подій 2023 року стало оприлюднення “Міжнародного стратегічного плану 2027”, який, завдяки 8 новим моделям у період з 2023 по 2027 рік, забезпечить подальше зростання бренду на ринках за межами Європи. У 2023 році розвиток за межами Європи в основному відбувався за рахунок Бразилії, Туреччини та Марокко.
У Європі
Активність була особливо високою в Європі, де було зафіксовано значне зростання на 19,3% – 977 635 реєстрацій. Renault перевершив європейський ринок, який виріс на 13,9%: бренд збільшив частку ринку і перемістився з 5-го на 2-е місце на європейському ринку PC+LCV ( легкові та легкі комерційні автомобілі), продовжуючи свою комерційну політику, що базується на цінності: один автомобіль з двох продається роздрібним клієнтам.
Зростання продажів відбулося в основному за рахунок Іспанії (+30%), Італії (+37%) та Великобританії (+51%).
На внутрішньому ринку Франції Renault підтвердила свої лідируючі позиції в сегментах легкових автомобілів (277 914 продажів, +18%) та легких комерційних автомобілів (112 569 продажів, +13%). Clio – найпопулярніший автомобіль у Франції, став найбільш продаваним автомобілем з 111 741 реєстрацією у 2023 році у всіх каналах продажів разом узятих. Наразі Clio посідає третє місце в Європі з більш ніж 219 365 проданими автомобілями.
Renault також є справжнім європейським лідером у сегменті легких комерційних автомобілів зі зростанням на 25,7% на ринку, що збільшився на 15,3%. Kangoo/Express (+32,4%) та Master (+14,5%) є лідерами у своїх сегментах.
Комерційна політика, орієнтована на цінність у поєднанні зі збільшенням частки ринку
Відповідно до своєї стратегії, орієнтованої на цінність, Renault прискорює свій наступ на сегмент C і вище (+26%) в Європі.
- У сегменті C і вище в Європі бренд Renault зафіксував зростання продажів на 26% порівняно з 2022 роком завдяки успіху Arkana, Austral, Espace E-Tech Hybrid та електричного Megane E-Tech.
- Асортимент і канали збуту є досконалими: у п’яти основних країнах Європи бренд Renault генерує більше половини своїх продажів на ринку роздрібних клієнтів, що створює додану вартість. Крім того, клієнти цінують топ-версії, такі як “Esprit Alpine”. 51% продажів моделі Austral та 44% продажів гібридного Espace E-Tech Hybrid припадає на версію Esprit Alpine.
Електрифікація: переможна стратегія в Європі
Renault продовжує свій наступ на електрифікацію (гібридні та повністю електричні автомобілі). Потужні технологічні рішення, прийняті брендом, доводять свою актуальність відповідно до очікувань клієнтів: повністю електричний портфель, з одного боку, і гібридний портфель, з іншого боку, для більш прогресивного енергетичного переходу. Таким чином, Renault прискорив своє зростання, збільшивши продажі на 19,7% за один рік (270 362 проданих автомобілів) і посівши 3-тє місце в Європі за обсягом продажів електрифікованих легкових автомобілів. Обсяг продажів електрифікованих автомобілів зараз становить 39,7% від загального обсягу продажів легкових автомобілів бренду.
Ця тенденція була підтримана 62% зростанням продажів гібридних автомобілів (HEV), загалом 185 666 одиниць. Austral, Clio та Captur входять до топ-10 найбільш продаваних гібридних автомобілів у Європі.
Megane E–Tech electric, випущений в середині 2022 року, є автомобілем, який перепозиціонував бренд на ринку повністю електричних автомобілів і допоміг йому завоювати нових клієнтів (коефіцієнт завоювання над конкурентами становить понад 50% в Європі). 47 504 одиниць Megane E-Tech electric було продано у 2023 році, і він увійшов до топ-3 продажів у своїй категорії в Європі.
Повністю електричний портфель бренду Renault буде розширено у 2024 році за рахунок Scenic E–Tech electric та Renault 5 E–Tech electric.
2024: історичний рік для комерційних запусків бренду Renault
2024 рік стане історичним – буде запущено 7 нових транспортних засобів:
- 2 нові повністю електричні автомобілі: Scenic E-Tech electric, що пропонує понад 600 км пробігу в режимі WLTP, та Renault 5 E-tech electric – повністю електрична поп-ікона.
- 2 нових гібридних автомобіля в Європі, включаючи Rafale E-Tech.
- Новий Renault Master (версія з ДВЗ та повністю електрична)
- 2 нові автомобілі на ринках за межами Європи: Kardian та автомобіль Renault Korea Motors. У 2024 році бренд Renault продовжить розгортання “Міжнародного стратегічного плану 2027”. Після Бразилії та Туреччини у 2023 році, цей рік буде відзначений розгортанням плану в Марокко та Південній Кореї.
БРЕНД DACIA
Зростаючий успіх в Європі
В Європі було продано 562 890 автомобілів Dacia. Бренд демонструє все більший успіх і реєструє зростання на 17,4% на ринку, що збільшився на 13,9%. Dacia піднялася на 4 позиції і тепер посідає 11 місце на європейському ринку PC + LCV. На ринку легкових автомобілів Dacia входить до топ-10 в Європі.
Цей результат зумовлений новою сильною ідентичністю бренду – “незамінні, круті, надійні, доступні та екологічно чисті автомобілі”, які базуються на 4 основних моделях, кожна з яких зростає порівняно з 2022 роком.
Рекордні частки ринку бренду в Європі
Ці показники дозволили Dacia досягти рекордної частки ринку.
- 8% (+0.1 пункт порівняно з 2022 роком) у PC + LCV
- 4,3% (+0,1 пункт порівняно з 2022 роком) у PC
- 8,3% (+0,7 пунктів) в сегменті PC для роздрібних клієнтів. Бренд підтверджує своє 2-е місце на роздрібному ринку автомобілів в Європі, своєму основному ринку
Результати, досягнуті завдяки новій сильній ідентичності бренду
Результати Dacia зумовлені новою сильною ідентичністю бренду, що базується на 4 основних моделях. Бренд користується популярністю серед усіх типів клієнтів з найкращими на ринку показниками завоювання та лояльності.
- Світові продажі Dacia Sandero склали 269 899 автомобілів, що на 17,6% більше, ніж у 2022 році. Sandero утримує позицію лідера роздрібних продажів автомобілів у Європі з 2017 року.
- З 200 633 проданими по всьому світу автомобілями продажі Dacia Duster зросли на 1,7% у порівнянні з 2022 роком. Він зберігає свою позицію в трійці лідерів європейських роздрібних продажів кросоверів.
- Dacia Jogger продано 94 095 одиниць по всьому світу, що на 65,6% більше, ніж у 2022 році. В Європі він є найбільш продаваним автомобілем у сегменті С, за винятком кросоверів.
- Dacia Spring з 61 803 проданими по всьому світу автомобілями, що на 26,4% більше, ніж у 2022 році, посідає 3 місце серед найбільш продаваних електромобілів серед роздрібних клієнтів у Європі.
2024: 2 нових автомобіля на ринку
Dacia випустить 2 нових автомобіля:
- Новий Dacia Duster у продажу з березня 2024 року.
- Новий 100% електричний Dacia Spring з абсолютно новим дизайном, як екстер’єру, так і інтер’єру, вийде в продаж влітку 2024 року.
Наприкінці 2024 року бренд також представить Bigster, автомобіль С-сегменту.
БРЕНД ALPINE
У 2023 році Alpine продовжив двозначне зростання в сегменті автомобілів високого класу третій рік поспіль, продавши 4 328 автомобілів, що на 22,1% більше:
- У Європі бренд продемонстрував значне зростання, особливо в Німеччині (+34%), Бельгії (+32%) та Франції (+26%).
- Alpine A110 зберігає свої позиції лідера серед двомісних спортивних купе, що продаються в Європі у 2023 році, завдяки успіху A110 R та лімітованим серіям: A110 San Remo 73, A110 R Le Mans і A110 S Enstone Edition.
- Бренд здійснює 3/4 своїх продажів на топових версіях.
Стратегія міжнародного розвитку Alpine
У 2023 році Alpine продовжує свою стратегію міжнародного розвитку, розширюючи присутність у нових країнах, таких як Ізраїль та Марокко, і наразі має 146 дилерів по всьому світу. Цей процес продовжиться у 2024 році з приходом Alpine до Туреччини в першій половині року.
2024 рік для Alpine
Alpine починає 2024 рік з портфелем замовлень, заповненим на 7 місяців, завдяки успішному запуску A110 R Turini, випущеного в грудні 2023 року.
2024 рік ознаменує перехід Alpine на електромобілі, як було оголошено у плані Renaulution у 2021 році. Бренд представить електричний хот-хетч Alpine A290, перший повністю електричний автомобіль Alpine.
ПРОГНОЗ РИНКУ НА 2024 РІК
У 2024 році очікується, що автомобільні ринки Європи та Латинської Америки будуть стабільними, а в Євразії очікується спад на 11%.
ПРОДАЖІ ГРУПИ RENAULT У СВІТІ ЗА БРЕНДАМИ
15 НАЙБІЛЬШИХ РИНКІВ ГРУПИ RENAULT