Електричний Nissan GT-R з'явиться до 2030 року
Nissan GT-R з’явився у модельній лінійці марки у 2007 році. Хоча концепт Skyline GT-R, що передував йому, компанія показала ще за шість років до того. Незважаючи на поважний вік японський суперкар користується популярністю. Торік продажі моделі в США зросли на 584%. Але незважаючи на такі успіхи GT-R покоління R35 потребує заміни.
Яким буде автомобіль наступної генерації (R36), Nissan натякнув концептом Hyper Force. Його презентація відбулася у жовтні минулого року на Japan Mobility Show у Токіо. Шоу-кар вразив відвідувачів виставки божевільним дизайном із дверима «крила-метелика» та піксельним логотипом GT-R. Не залишилася непоміченою й 1341 кінська сила. Таку міць Hyper Force забезпечили два електродвигуни.
Зі слів Джованні Арроба, директора Nissan з програмного дизайну, у футуристичного концепту є всі шанси перетворитися на серійну модель до 2030 року. При цьому він натякнув, що форми, пропорції та зовнішність Hyper Force «не ґрунтуються на чистій фантазії». Більшість відвідувачів Japan Mobility Show позитивно відреагували на електричну силову установку. Але деякі вважають, що наступний суперкар має зберегти двигун внутрішнього згоряння.
Не виключено, що новий серійний Nissan GT-R отримає три- та чотиримоторну силову установку. Також новому Nissan GT-R обіцяно версію Nismo.
Зі слів глобального керівника відділу продуктів Nissan Івана Еспінози, електромобіль із твердотільними батареями вийде на ринок у 2028 році. Компанія обіцяє подвійну щільність енергії та потрійну швидкість заряджання у порівнянні з літій-іонними батареями.
Це будуть не електричні версії вже існуючих моделей, а побудовані з нуля електромобілі на новій платформі. Використання твердотільних батарей дозволить компанії розширити лінійку повнорозмірних позашляховиків та пікапів.