Як склалася доля компактного автомобіля від Сhrysler Europe
На початку грудня 1977 року компанія Chrysler Europe анонсувала нову лінійку компактних п’ятидверних передньопривідних хетчбеків Horizon. Машини почали виробляти у Франції як Simca, а з 1982 року й у Великій Британії. Цікаво, що з 1979 року автомобілі також збиралися у Фінляндії на заводі Valmet Automotive, з використанням технології SAAB.
В результаті європейські покупці отримали більш сучасну альтернативу задньопривідним седанам та універсалам Hillman Avenger. Після того як група PSA Peugeot Citroen придбала всі підприємства Сhrysler Europe автомобілі Horizon з 1 січня 1979 стали продаватися під маркою Talbot.
На європейському ринку Horizon прийшов на заміну задньомоторної моделі Simca 1100. І не випадково автомобіль оснащувався на вибір трьома бензиновими двигунами Simca Poissy, робочим об’ємом 1,1; 1,3 та 1,5 л. З жовтня 1982 року був доступний і 1,9-літровий дизель. Агрегати розвивали від 59 до 90 к. с. З ними комплектувалася механічна 4-х або 5-ступенева коробка передач. Підвіска коліс була торсіонною.
У жовтні 1978 року з’явилася версія SX, оснащена інноваційним борт-комп’ютером, що надавав інформацію про поточну витрату палива, середню швидкість, а також про пройдену відстань та час. У результаті Horizon став досить популярним. І не дарма модель була удостоєна почесного звання “Європейського автомобіля 1979 року”.
На заводах у Франції та Великій Британії випуск машин Horizon тривав до червня 1986 року, а в Іспанії та Фінляндії – до 1987-го.