Першому канадському електромобілю виповнилося 130 років
У цей день, 5 грудня 1893 року на підприємстві Dixon Carriage Works у Торонто було збудовано перший канадський електромобіль. Батьками машини стали юрист Фредерік Бернард Фетерстонхау та інженер Вільям Стіл.
Електродвигун потужністю 4 л. с. розганяв двомісний відкритий автомобіль масою 317 кг до 24 км/год. Батарей вистачало на одну годину їзди. Цікаво, що для їхньої зарядки використовувалася нещодавно прокладена електрична мережа для залізниці.
Рульове управління було досить простим. Нерозрізна передня вісь із центральним кріпленням, як на возі, поверталася за допомогою двох тросів та важеля-румпеля. Хоча в іншому машина була досить прогресивної конструкції: з електричним освітленням, складним м’яким верхом та пневматичними шинами. Надалі її оснастили лобовим склом, поворотними кулаками на передній осі для кращої керованості, а також бризковиками.
Електромобільний бізнес у Канаді почав розвиватися у 1895 році, коли було створено Canadian Motor Syndicate, що займався виробництвом електромобілів. Вільям Стілл тут був головним інженером. В 1899 він організовує власну компанію Still Motor Co. з випуску електромобілів, зокрема й комерційних. Однак проіснувала вона недовго – 1900 року у засновника закінчилися гроші.