Українська команда бере участь у Кубку Світу!
Вже в суботу 11 листопада команда Digital Force з найшвидших українських пілотів – Костянтина Романенко, Домініка Хорошавіна та Павла Половчука зустрінеться з найшвидшими представниками інших країн на Кубку Світу The SimGrid x VCO Grand Finals. Як повідомляють самі організатори: «Концепція Гранд-фіналу полягає в тому, щоб привернути увагу до спільнот, які забезпечують перегони на регулярній основі для “звичайних гонщиків”. Задля цього запрошення вручатимуться виключно командам, які виграли їх, беручи участь у чемпіонатах, що проводяться десятьма найкращими спільнотами SimGrid, замість того, щоб запрошувати команди на основі їхнього успіху в кіберспортивних змаганнях або репутації у світі симуляторів.»
У Кубку Світу The SimGrid x VCO Grand Finals організатори пішли на зустріч глядачам, що все частіше просять проводити мультикласові події. Тож одночасно на старт вийдуть 33 автомобілі класу GT3 та 25 автомобілів класу GT4! Таким чином драматизм та азарт виростуть в рази.
Перш ніж познайомити вас з представниками команди Digital Force та розповісти про їх шлях до цієї визначної події слід розібратись з тим, як взагалі можна було потрапити на цю подію та які вимоги були до всіх учасників змагання.
ХТО ТАКІ THE SIMGRID ТА VCO?
Як заявляють самі організатори:
Sim Grid – це спільнота, побудована навколо симуляторів перегонів, в першу чергу Assetto Corsa Competizione. Проєкт, заснований командою, що стоїть за Академією тренера Дейва. Sim Grid – це місце, де любителі та професіонали симуляторів можуть зібратися разом, щоб позмагатися у серйозних спринтерських лігах, лігах на витривалість та звичайних одноразових перегонах.
Організація віртуальних змагань (VCO) об’єднує різні зацікавлені сторони в кіберспорті: від симуляторів або ігрових платформ і зацікавлених партнерів до активних команд, симрейсерів і спільноти. У секторі VCO, що стрімко зростає – це професіоналізм, цілеспрямованість і широка присутність у ЗМІ. Завдяки своїй міжнародній мережі VCO пропонує рішення для найкращої концепції та реалізації кіберспортивних проєктів усіх видів.
РОЗКЛАД ЗМАГАНЬ У ДЕНЬ ПЕРЕГОНІВ
Для першого етапу змагань організатори представили такий розклад:
● Вільні практики – 13:00 за центральноєвропейським часом
● Брифінг пілотів – 13:10 за центральноєвропейським часом
● Кваліфікація GT4 (7 хвилин) – 13:30 ЦЄЧ
● Кваліфікація GT3 (7 хвилин) – 13:37 ЦЄЧ
● Поул-шот (7 хвилин) – 13:48 ЦЄЧ (10 кращих у кожному класі)
● Заїзд – 14:15 за центральноєвропейським часом
ВІДБІРКОВИЙ ФОРМАТ ДЛЯ РАУНДУ 1
Оскільки кваліфікація відбувається безпосередньо перед чемпіонатом, то жодна з існуючих систем кваліфікацїі не задовольнила організаторів. Як відмічають самі організатори їм не підійшла, ні кваліфікація на виліт як у Формулі-1 чи Coach Dave Time Attack, ні кваліфікація з чемпіонату світу з їхнім суперпоулом. Вони також говорять, що їм довелось проявити креативність.
● Кваліфікація GT4 (7 хвилин – максимум 2 кола) – 13:30 ЦЄЧ
Кожній команді в класі буде доступно 4 кола: коло для виходу на трек, два кола для кваліфікації та коло для повернення в бокси. Команди, що порушать правила отримують дискваліфікацію. В той же час 10 найкращих команд візьмуть участь у поул-шоті.
● Кваліфікація GT3 (7 хвилин – максимум 2 кола) – 13:37 ЦЄЧ
Для класу GT3 особливих змін не передбачається. Їм також доступні ті ж чотири кола, а на топ-10 серед 33 команд очікує участь у поул-шот.
● Поул-шот у класах GT3 та GT4 (7 хвилин – максимум 2 кола – Топ-10 GT3 та Топ-10 GT4) – 13:48 ЦЄЧ
Хоча правила поул-шоту дуже схожі з кваліфікацією в кожному з класів, але в цій події є особлива відмінність – обидва класи автомобілів будуть на треку одночасно. Хоча поул-шот це ще один шанс покращити свій час, він також може стати випробуванням. Решта деталей залишаються незмінними, по 4 кола. Серед них, два кола на встановлення часу, коло на вихід
на трек та коло на повернення в бокси.
Увагу також варто звернути на те, що перед початком кожної з трьох сесій в учасників буде 1 хвилина на виїзд з пітів та очікування в кінці пітлейну. Для чого це потрібно? За словами організаторів такий підхід дозволить уникнути затримок при виїзді з пітлейну, а також зменшити трафік. Планується, що завдяки цьому автомобілі класу GT3 зможуть обганяти GT4 ще на колі
виїзду.
Після завершення всіх кваліфікаційних сесій сервери будуть закриті та буде створена турнірна сітка з урахуванням всіх результатів та штрафів.
СПИСОК ТРЕКІВ
Ось тут організатори точно не обмежували свою фантазію, адже вони використали доволі цікавий підхід до вибору траси для кожного з етапів чемпіонату. Таємниця – де буде відбуватись на стільки велика, що її не знають самі організатори. Простіше кажучи, треки будуть обиратись шляхом голосування.
За тиждень перед кожним з трьох раундів чемпіонату буде створено голосування за один з трьох обраних організатором треків. Опитування триватиме чотири дні. В цей же час будуть доступні сервера практики для кожної з трьох трас. Зрештою, в середу будуть оголошені результати голосування, що дає час учасникам на підготовку стратегії та тренування.
Піт-стопи та лічильники інтервалів
У кожного пілота є фіксований час, який він може провести за кермом за раз – шістдесят п’ять хвилин. Тобто, якщо якийсь з водіїв проведе за кермом більшу кількість часу, то на команду буде накладено штраф. В той же час про особливі вимоги до піт-стопів не повідомлялось, але організатор залишає за собою право вносити правки під час змагань.
Українська команда. Яка вона?
Краще дізнатися про пілотів та їхнє ставлення до різних аспектів цього змагання нам допоможе невеличке інтерв’ю. Оскільки вони виступають в команді, то й результати опитування об’єднують думки кожного з її членів.
1. Це ж перший виступ української команди на змаганнях подібного рівня?
Для всіх пілотів участь у подібного рівня змаганнях не є першим досвідом. Всі вони вже встигли показати себе у складі італійської команди Team Ballas, але це перший виступ повністю української команди від учасників до прапору, що вони представляють.
2. Коли з’явилась думка про участь в цьому змаганні?
Що стосується своїх планів на участь в цьому змаганні, то тут думки пілотів дещо розійшлись. Хтось вирішив приймати участь в змаганнях, що приводять до The SimGrid x VCO Grand Finals одразу після анонсу події. Дехто ж до останнього вагався через брак часу для якісної підготовки.
3. У скільки з 10 запропонованих варіантів змагань ваша команда брала участь?
Не лише думки, але й шляхи гонщиків відрізняються. Так Половчук та Романенко отримали свій квиток на DC SimRacing-Road To The Finals. Домінік же потрапив на цей івент за допомогою спільноти SimZone (The SimZone Rags to Riches).
4. Чи є команди які ви вважаєте особистими суперниками? Чи є пілоти яких можна вважати особистими суперниками?
Як серед команд так і серед окремих пілотів у представників Digital Force не знайшлось особистих опонентів, окрім представників держави-терориста.
5. Яка ваша думка щодо участі команд під нейтральним прапором?
Хоча думки у пілотів української команди дещо відрізняються стосовно участі команд під нейтральним прапором, проте всіх об’єднує одна мета – показати результати кращі за представників країни агресора.
6. Чи впливає участь таких команд на бойовий дух та мораль команди? Яким чином?
Усі пілоти зійшлися на тому, що участь росіян не впливає на бойових дух та бажання поставити синьо-жовтий прапор вище білого, оскільки все ж прапор «аквафрешу» заборонений на цьому змаганні.
7. Який результат буде вважатись задовільним? Яке місце потрібно потрібно зайняти щоб можна було говорити – ми молодці?
Стосовно того, який же результат може задовольнити пілотів, то тут думки відрізняються. Для когось потрапити на The SimGrid x VCO Grand Finals вже достатньо, для когось топ-20 вже чудово, а дехто переконаний що у команди є всі шанси потрапити у топ 10. Хлопці впевнені в своїх силах і готові викладатись на 110 відсотків аби «заявити про нашу команду на весь світ симрейсингу»
8. Що ви думаєте про систему вибору треку для цього змагання? Яким чином це може вплинути на результати гонки?
Більшість учасників команди вважають систему вибору траси шляхом голосування справедливою, адже це вирівнює шанси всіх учасників, бо час на підготовку у всіх гонщиків буде приблизно однаковий і «хотлаперам» не вдасться отримати перевагу. Також слід зауважити, що коли не знаєш де доведеться їздити, то виникають труднощі з вибором автомобіля.
9. Чи є якісь треки, яких хотілось би уникнути з тих чи інших причин?
У декого з пілотів знайшовся цілий список треків, яких хотілося б уникнути, але про нього я вам не розкажу. Дам лише кілька підказок, які будуть й без мене очевидними для фанатів перегонів. Що стосується загальних побажань, то гонщикам хотілось би уникнути трас з великою кількістю поворотів та перепадами висоти. Якщо ж мова йде про особисті побажання до треків, то, наприклад, Домінік Хорошавін хотів би бачити треки де багато місця для боротьби, бо «їхати 3-6 години й не боротися – супер нудно»
10. McLaren 720S GT3 Evo? Чим був зумовлений вибір цього автомобіля?
Як стверджує Костянтин Романенко вибір автомобілю був практично очевидним, але для декого це стане «міні-викликом». Взагалі, автомобіль вибирали шляхом виключення. Від деяких автомобілів довелось відмовитись чи через загальну неприязнь, прощавай Mercedes, чи через особисту, тому й трактор залишився в полі.
Як завжди більше інформації, а також можливість поспілкуватись з пілотами можна знайти у офіційній Discord спільноті КМАМК SimRacing. Окрім інформації про цю подію там можна знайти турніри, людей зі схожими інтересами чи навіть напарників в конвой для ЕТS2.
Обов’язково доєднуйтесь, там завжди раді бачити нових учасників та допомогти новачкам.
© Oleksandr Shymkiv
Слідкувати за участю української команди на першому етапі можна за посиланням