Таким може бути новий електричний хот-хетч Nissan Micra (фото)
Днями у Лондоні відбулася прем’єра концепту, який натякає на заміну Nissan Micra. Шоу-кар під назвою Concept 20-23 присвятили 20-річчю лондонської студії Nissan Design Europe (NDE). На це вказує цифра 20 у назві. Тоді як 23 — це поточний рік та традиційне число Nissan, де «2» — це ni, а «3» — san.
Спортиний електричний сіті-кар виставили на плавучій баржі, пришвартованій біля штаб-квартири NDE в самому центрі Лондона. Презентацію проводив президент та генеральний директор компанії Макото Учіда.
За зовнішній вигляд святкового концепту відповідали молоді співробітники студії. Їм було дано завдання створити автомобіль, на якому вони хотіли б їздити вулицями Лондона. Результатом їхньої творчості став яскравий суперміні з рисами автомобілів гоночної серії Формули Е та «сміливих хетчбеків» Nissan.
У нього величезні дифузори спереду та ззаду, масивне заднє антикрило, випуклі колісні арки та наднизькопрофільні гоночні шини. Над лобовим склом встановлений тонкий повітропровід, який подає повітря в салон, а у верхній частині крил — «зябра», які зменшують тиск повітря під колісними арками. Доступ до салону забезпечують двері-ножиці у стилі Lamborghini. Але «родзинка» хетчбека — оптика у вигляді двох напівколів, що світяться.
Салон оформлений у традиціях спортивних автомобілів. Нічого зайвого лише кілька екранів, на які виводиться необхідна водію інформація. Але перш ніж потрапити до салону «трьохдверки» водію та пасажиру доведеться переступити через поперечку в дверному отворі, призначену для захисту ліктів від ударів.
Глибокі спортивні ковші оснащені масивними гоночними підголовниками і посиленою бічною підтримкою. Прямокутне рульове колесо щедро «приправлене» різними елементами керування. За ним, у межах досяжності пальців розташовані додаткові перемикачі та кнопки налаштування роботи електричної силової установки. Центральна консоль закріплена на двох металевих балках, під якими знаходиться кріплення для вогнегасника.
Під яскравим фасадом Concept 20-23 ховається електричний наступник Nissan Micra, виробництво якого має розпочатися у 2026 році. Основною для нього послужила платформа CMF-BEV, яку використовують суперміні Renault 5 та гарячий хетчбек Alpine A290. Наявність цієї архітектури означає багатоважільну задню вісь та ряд рішень, націлених на полегшення конструкції. Зокрема, розділений на чотири компактні блоки акумулятор та електродвигуни з інтегрованими перетворювачами потужності та блоком управління живленням.
Електричний Nissan Micra збиратимуть на одній лінії з Renault 5 у виробничому центрі ElectriCity на півночі Франції. Імовірно, сіті-кари розділять 134-сильний електродвигун й обидва проїжджатимуть до 724 км без підзарядки. Цінник Nissan Micra стартуватиме від тих же 20 000 євро, що й у Renault 5.