Новий «європейський» Jeep Wrangler запропонує п'ять варіантів коліс і лише одну силову установку
Новий Jeep Wrangler в американській специфікації дебютував ще в червні, а «європейську» версію позашляховика показали тільки зараз. Презентація новинки відбулася в онлайн-форматі. Фізично новий Wrangler з’явиться на європейському континенті лише у першій половині 2024 року.
Позашляховик зберіг культову решітку радіатора з сімома прорізами, але її конструкція стала більш гладкою. Зі слів виробника, це дозволило підвищити ефективність охолодження. Стесл-антена, що раніше височіла на сталевій щоглі, тепер вбудована в лобове скло. Також «європейському» Jeep Wrangler дісталися п’ять варіантів колісних дисків діаметром від 17 до 20 дюймів.
Центральний елемент переробленого інтер’єру — інформаційно-розважальна система Uconnect 5 c 12,3-дюймовим сенсорним екраном. Як стверджується, це найбільший та найсучасніший дисплей з усіх коли-небудь доступних для Wrangler. Працює «мультимедійка» на оновленому програмному забезпеченні та підтримує бездротові мережі Apple CarPlay й Android Auto.
У стандартному оснащенні позашляховика попередження про виїзд зі смуги руху, контроль фізичного стану водія (попередження про сонливість) та система розпізнавання дорожніх знаків.
У Європі Jeep Wrangler 2024 буде доступний тільки в одній модифікації — Wrangler 4хe. Такий позашляховик укомплектований 2.0-літровим чотирициліндровим турбомотором, електродвигуном та акумулятором ємністю 17 кВт•год. Віддача силової установки — 380 к. с. та 637 Нм крутного моменту. Запас ходу на електротязі — 50 км.
У Німеччині, Польщі, Італії та Іспанії новий Wrangler все ще можна буде придбати у повністю «паливній» версії. Обмежену партію позашляховиків укомплектують 2,0-літровим рядним чотирициліндровим турбомотором потужністю 272 к.с. та 8-ступінчастим «автоматом». Вартість новинки поки не озвучена.