Як ЗАЗ показав принципово новий автобус
Цього дня, 11 вересня 2009 року, на «Столичному Автошоу» у Києві відбулася прем’єра досить цікавої новинки марки ЗАЗ – автобуса A10L50. Це була туристична модель з нової родини ЗАЗ А10, первістка якого – міську модель з низьким рівнем підлоги А10С30 презентували 7 червня того ж року членам Кабміну, включаючи прем’єр-міністра.
Модель середнього класу A10L50 розробляло Конструкторсько-технологічне бюро виробництва автобусів зі Львова, що входило до структури НТЦ ЗАТ «ЗАЗ». Бічні зовнішні панелі до рівня вікон були виконані з оцинкованої сталі. Передня та задня маски виготовлялися зі склопластику.
Машина довжиною 8,27 м та висотою 2,83 м (з кондиціонером 3,26 м) вміщала 31 пасажира (+1 місце для гіда). Крім комфортних крісел вона отримала кліматичну установку Konvekta, систему рідинного опалення DBW, кухонний блок і відеосистему з LCD-телевізором.
Автобус, розрахований на повну масу 10,4 т, оснастили 4,76-літровим турбодизелем Deutz потужністю 185 к. с., який працював у парі з механічною, 6-ступеневою коробкою передач ZF. Задній міст встановили марки Raba, а гальмівну систему – від Knorr Bremse. Контрольна витрата палива складала 18 л на 100 км. Планувалося, що новий «турист» буде особливо затребуваний під час чемпіонату з футболу «Євро-2012».