Шанувальники Ferrari отримали лінійку акустики від Bang & Olufsen
Данська виробник преміальної акустики Bang & Olufsen випустить колекцію бездротових колонок та навушників під назвою «The Ferrari Collection». Лінійка аксесуарів адресована шанувальникам Ferrari. Кожен її елемент прикрашений логотипом бренду, а палітрі кольорів присутній знаковий червоний відтінок італійської марки.
Найбільший та найдорожчий предмет у лінійці — колонка Beosound 2 в червоному алюмінієвому корпусі з конем, що гарцює. Встановлені в неї динаміки забезпечують 360-градусне звучання. У Європі таку колонку продаватимуть за 4999 євро, у США — за 4999 доларів.
Також у серію «The Ferrari Collection» увійшли бездротові навушники Bang & Olufsen Beoplay H95 з адаптивною системою шумоподавлення та спеціальними титановими випромінювачами. Основний колір навушника — чорний. У «фірмовий» червоний пофарбовано лише окантування титанових решіток динаміків із вигравіруваним лазером логотипом Bang & Olufsen на одному та Ferrari на іншому. У комплекті — чорний чохол із логотипами брендів. Коштують такі навушники 1299 євро чи 1299 доларів.
Тим, кому такий цінник видасться надто великим, пропонують бездротові навушники Bang & Olufsen Beoplay EX за 499 євро. У США модель коштує 499 доларів. Вони можуть похвалитися активним шумопоглинанням, шістьма мікрофонами та червоним чохлом для бездротової зарядки, що забезпечує до 20 годин прослуховування.
Четвертий продукт до лінійки — портативна Bluetooth-колонка Bang & Olufsen Beosound Explore в корпусі з анодованого алюмінію, фарбованого у чорний та червоний кольори. В автономному режимі вона працює 27 годин, а коштує 249 євро у Європі та 249 доларів у США.