Jeep Wrangler перетнув межу у 5 мільйонів продажів
Генеральний директор Jeep North America Джим Моррісон оголосив, що через 37 років зі старту продажів реалізований п’ятимільйонний Jeep Wrangler. «Ювілейний» власник позашляховика з’явився ввечері 28 серпня.
Це збіглося із запуском глобальної маркетингової кампанії Famous for Freedom (Відомий свободою) нового Jeep Wrangler з легендарним треком California Love 1995 року. Це один із треків, які концерн Stellantis використовуватиме в автомобільній рекламі.
Рекламна кампанія нового позашляховика дебютувала у рамках святкування 50-річчя хіп-хопу. 60-секундна версія ролика демонструється на YouTube-каналі Jeep, 30- та 15-секундне відео — на офіційних каналах бренду в соціальних мережах. Також підготовлено спеціальний ролик для телебачення.
Інформації про п’ятимільйонний Wrangler немає: ні року випуску, ні комплектації, ні кольору. Цілком імовірно, це модель 2023 року, оскільки позашляховик нового модельного року тільки почав вступати до дилерських центрів.
Презентація нового Jeep Wrangler відбулася у квітні цього року. Зовні його можна ідентифікувати по зменшеній решітці радіатора з сімома вертикальними ребрами. Злегка перероблений інтер’єр організований навколо збільшеного до 12,3 дюймів екрану мультимедійної системи. Також дизайнери прибрали фірмові круглі вентиляційні отвори, які раніше стояли прямо в центрі передньої панелі, зберігши їх по кутках.
Але покупців, ймовірно, більше зацікавить комплектація Rubicon з новою віссю Dana 44 HD Full Float. За доплату такий позашляховик оснастять лебідкою на 3630 кг.
У США новий Jeep Wrangler коштує від 33 690 доларів. За «позашляхову» версію Rubicon доведеться викласти близько 100 000 доларів.