Новий китайський електрокросовер IM Motor LS6 зібрав понад 6000 замовлень за 8 годин
У Китаї з’явився ще один виробник електромобілів і, судячи з дебюту на автосалоні в Ченду, досить перспективний. Йдеться про IM Motor (IM означає «Інтелект у русі»), засновану наприкінці 2020 року SAIC Motor (54%) та китайськими технологічними компаніями Alibaba (18%) та Zhangjiang Hi-Tech (18%).
Представлений на автошоу електричний кросовер LS6 протягом восьмої години зібрав понад 6000 бронювань. Запорукою такого успіху стали завидні технічні характеристики за порівняно скромний цінник — від 31 500 до 41 100 доларів.
IM LS6 — це крос-купе з привабливою зовнішністю. Габарити моделі — 4904 х 1988 х 1669 мм при колісній базі 2950 мм.
У салоні кросовера встановлені «штурвал» у стилістиці Tesla та подвійний широкоформатний дисплей практично на всю ширину передньої панелі. У центральній консолі — ще один вертикальний екран, два підсклянники та бездротова зарядка для мобільних телефонів.
За заявою виробника, з погляду безпеки IM LS6 поставляється з повнофункціональним рішенням для інтелектуальних автомобілів SAIC 3.0. Це дозволило скоротити кількість контролерів в автомобілі вдвічі, а дротів — на третину.
Окрім IM LS6 у бренду є седан L7 та позашляховик LS7, але кросовер — перша модель, що використовує МОП-транзистор із карбіду кремнію (SiC) з напругою 900 В. Його номінальна робоча напруга 751 В, максимальна — 875 В. Батарея LS заряджається при температурі 3,75 °С струмами потужністю 396 кВт. Як стверджується, 5 хвилин підключення достатньо для 200 км шляху, а 15 хвилин — для 500 км.
Платформа у IM LS6 потужністю 500 В. На ринку він доступний у двох повнопривідних версіях із чотирма двигунами (по два на осі). У базовій модифікації потужність передніх моторів складає 231 к.с., задніх — 413 к.с., топової — 272 та 515 к.с. відповідно. Для порівняння, топовий Tesla Model Y пропонує 485 к.с.