Кей-кари знову зійшлися на гоночній трасі Fuji Speedway (фото)
Минулого тижня в Японії відбулася чергова битва кей-карів, відома як чемпіонат K4GP. Уже два десятиліття двічі на рік на Fuji Speedway збираються охочі випробувати свої мікроавтомобілі у багатогодинному заїзді на витривалість. Взимку марафон триває 7 годин, влітку — 10. Єдина вимога до учасників — автомобіль має бути оснащений двигуном об’ємом до 660 куб. див. В іншому ніяких обмежень.
Більшість з них — старі кей-кари, які давно вже не використовуються на дорогах. Але є серед них цілком «робочі» автомобілі та навіть репліки суперкарів. Одним із учасників цьогорічних літніх перегонів був автомобіль Takuya Yura P9111111, побудований гуру японського гоночного автобудування Такую Юра з компанії Mooncraft.
Цим автомобілем майстер вирішив освіжити пам’ять про класичні гоночні Porsche 935 та Tyrrell P34. Перший був сконструйований спеціально для гонок Чемпіонату світу і зовні нагадує серійний Porsche 911. Tyrrell P34 — формульний болід, який брав участь у 30 гонках F1, але виграв лише одну з них. Незвичайна конструкція передніх коліс мала забезпечувати знижений лобовий опір та кращу керованість. Але досягти бажаного успіху це не допомогло.
Мікс двох легенд — це крихітний тривісний автомобіль, у якого дві передні осі з колесами та гальмами від карта. Це рішення ріднить його з Tyrrell P34. При цьому зовні він нагадує Porsche 935, але дуже компактний. І хоча на фініш він прийшов одним з останніх, його зовнішність вартує уваги.