Долю дизельних автомобілів Mazda визначить попит
Незважаючи на зниження інтересу до дизельних автомобілів Mazda не планує відмовлятися від дизельних агрегатів й продовжить використовувати їх так довго, як це буде можливо. Про це в інтерв’ю австралійському виданню CarExpert заявив менеджер проєкту Mazda CX-90 Міцуру Вакііе (Mitsuru Wakiie).
Компанія вклала величезні кошти у свої нові рядні шестициліндрові двигуни, включаючи 3,3-літровий «турбодизель». Але в якийсь момент ці інвестиції можуть стати марними. Після «дизельгейту» 2015 року, який досі нагадує про себе новими судовими рішеннями, більшість автовиробників відмовляються від дизельних моделей. Цьому також сприяють заяви урядів різних країн про заборону традиційних ДВЗ та планомірне підвищення екологічних норм. Але попит на дизельні автомобілі, зокрема, у Японії та Австралії все ще великий. Й Mazda планує це використати у найближчому майбутньому.
Наприклад, компанія виводить на австралійський ринок новий дизельний Mazda CX-90 з уже згаданою 3,3-літровою «турбошісткою». У складі «м’якої» гібридної системи e-Skyactiv D її потужність складає 254 к.с. Максимальний крутний момент — 550 Нм.
В той же час у США, на своєму основному ринку, Mazda CX-90 доступний із 3,3-літровою рядною бензиновою турбошісткою e-Skyactiv G у двох варіантах форсування — 284 та 345 к.с. Максимальний крутний момент — 450 та 500 Нм відповідно. В обох випадках бензиновий двигун доповнений 48-вольтовим стартер-генератором M Hybrid Boost. Також у «американського» кросовера є плагін-гібридна версія, оснащена 2,5-літровим чотирициліндровим «атмосферником», електромотором та літій-іонною тяговою батареєю на 17,8 кВт•год. Сукупна віддача системи — 327 к.с. та 500 Нм. Поставляти нову дизельну версію Mazda CX-90 на ринок США компанія не планує. Також через низький попит із місцевої лінійки прибрали дизельний CX- 5.
При цьому в Австралії дизельна лінійка Mazda досі налічує декілька моделей. Серед них пікап BT-50 та кросовери CX-5 й CX-8. Раніше доступні тут Mazda 6 та CX-3 прибрали з продажу у 2019-2020 роках, пославшись на падіння попиту.
У Японії вибір дизельних моделей марки більший і попит на них постійний. Зокрема, місцеві автосалони пропонують дизельні Mazda 2, Mazda 3, Mazda 6, CX-3, CX-30, CX-5 та CX-8.