Електроседан Xiaomi зможе проїжджати до 800 км без підзарядки
Китайське видання CarNewsChina поділилося інформацією про найдалекобійнішу версію майбутнього електричного седана Xiaomi. Товарна назва електромобіля, відомого під індексом MS11 — Xiaomi Modena. У Китаї продажі новинки очікуються у 2024 році.
За попередніми даними, Modena запропонують у трьох версіях. Дві молодші використовуватимуть літій-залізо-фосфатну (LFP) батарею BYD Blade Battery. Тоді як топовий седан укомплектують потрійним нікель-марганець-кобальтовим (NMC) акумулятором CATL.
Судячи з фото батареї, опублікованому у соціальній мережі Weibo, ємність блоку складає 101 кВт•год, номінальна ємність — 139 А•год, напруга — 726,7 В. Маса батареї — 642 кг, енергетична ємність — 157 Вт•год/кг.
Як повідомлялося раніше, седан побудовано на 800-вольтовій архітектурі. Запас ходу топової модифікації досягне 800 км у китайському вимірювальному циклі CLTC. Повнопривідна версія з тією ж батареєю проїжджатиме 600-650 км.
Також Xiaomi Modena обіцяні LiDAR та чіп Qualcomm 8295. Частину деталей інтер’єру седана постачатиме BAIC Group, але виробляти автомобіль Xiaomi планує самостійно. Ціновий діапазон моделі — 36 400 – 40 000 доларів.