Infiniti оновила логотип та стилістику фірмових дилерських центрів
Японська преміальна марка Infiniti презентувала свій новий фірмовий стиль. Насамперед — це оновлене лого, його четверта ітерація з моменту заснування компанії у 1989 році.
Логотип марки символізує нескінченну дорогу, що зникає за обрієм й тепер цей обрій став ще далі. Нижній отвір логотипу став ширшим, а дорожнє полотно, що йде в далечінь, більше не закінчується в одній точці. Також збільшено інтервал між літерами словесного знаку, що «підкреслює горизонт», під емблемою.
Автомобільний логотип наразі тривимірний та світиться, а нескінченна дорогою перетікає за ґрати радіатора. Коли він з’явиться на автомобілях бренду, не уточнюється. Імовірно, першим його отримає QX80 наступного покоління. Прототип кросовера нової ітерації нещодавно помітили під час випробувань у Мічигані. Другий претендент на 3D-лого — новий дворядний кросовер, який очікується у 2025 році.
Також Infiniti переробила оформлення роздрібних торгових точок. Як кажуть у компанії, їхня стилістика натхненна японською філософією дизайну. Оформлені в новій стилістиці дилерські центри відкриються цього місяця в центрі Лос-Анджелесу, Джорджтауні (Техас), Монтереї (Мексика) та столиці Катару.
Відвідувачі спеціальних заходів бренду або роздрібних виставкових залів можуть ознайомитися з новим ароматом компанії, що нагадує запах лісу. Infiniti наповнила його деревиною японського кипарису (хіноки), кедра (суги) та цитрусових (юдзу).
Також компанія створила унікальний звуковий логотип, який поєднує звуки барабана тайко, японських дзвіночків та людського голосу. Він використовуватиметься у рекламних матеріалах та корпоративних відеороликах. Також звуковий логотип можуть почути відвідувачі фірмових магазинів роздрібної торгівлі.
В Infiniti розраховують, що ребрендинг сприятиме збільшенню продажів. У 2022 році вони впали більш ніж на 20%, до 46 000 автомобілів. Це менше третини того, що було реалізовано у 2017 році.