Коли з'явився перший автомобіль із карданним валом
Цього дня, 12 червня 1899 року, на виставці Exposition Internationale d’Automobiles, організованій Автомобільним клубом Франції, вперше було офіційно представлено машину марки Renault. Захід проходив на терасі паризького саду Тюльірі та зібрав чимало публіки, яка з цікавістю розглядала новинку.
Майже за рік до цього, у вересні 1898 року 21-річний Луї Рено, відслуживши в армії, повернувся до рідного дому. Але замість того, щоб працювати на текстильній фабриці, що належить його родині, він зайнявся зовсім іншим. Неподалік Парижа, в містечку Бійанкур, Луї обладнав біля будинку своїх батьків невелику майстерню і приступив до роботи над автомобілем. Йому допомагали колишній однополчанин та один підмайстер.
Для свого першого автомобіля, виготовленого в тому ж 1898 році, Луї використовував одноциліндровий двигун De Dion в 198 см куб. А для другої, покращеної машини – Renault A, що з’явилася наступного року, робочий об’єм був збільшений до 273 см куб. Потужність його становила 1,75 к. с.
На відміну від двигуна, коробка передач була оригінальною, розробленою Луї ще в період військової служби, – триступенева, шестерна, з третьою прямою передачею.
Однак, мабуть, найважливішою новацією автомобіля став створений молодим конструктором привід задньої приводної осі. Замість традиційного ланцюга він – уперше у світі – застосував карданний вал, з шестерною головною передачею.
Додамо, що рама машини теж була оригінальною – дуже легкою, спаяною з алюмінієвих трубок. Машина важила лише 280 кг і розганялася до 45 км/год.
Автомобіль виявився вдалим, він привернув увагу покупців. І 30 березня 1899 року Луї разом із братами, Марселем та Фернаном, утворив компанію Renault Freres («Брати Рено»). Справи її з самого початку пішли успішно: у перші півроку було виготовлено та продано 60 машин. А вже наступного, 1900 року фірма Renault стала одним із провідних виробників автомобілів у Франції. Річний випуск становив до 350 машин, що на ті часи було дуже багато.