Toyota готує водневий болід для «24 години Ле-Мана»
Toyota представила водневий концепт GR H2 Racing, який стане основою гоночного боліду для «24 години Ле-Мана». Він вийде на старт перегонів у 2026 році, коли вони відкриються для водневих автомобілів. Прогнозується, що до кінця десятиліття всі «леманівські» боліди будуть оснащені водневою трансмісією якогось роду.
Презентація концепту Toyota GR H2 Racing відбулася на трасі Circuit de la Sarthe у західній Франції. Там цими вихідними проходять перегони на витривалість 2023 року. Шоу-кар презентував голова компанії Акідо Тойода.
Технічні характеристики спортпрототипу залишилися загадкою. Оголошено лише довжину та ширину — 5100 та 2050 мм відповідно. Для порівняння прототип Toyota LMP1-H досягає 4650 мм у довжину та 1900 мм у ширину. Також у компанії підтвердили, що новий концепт оснастять силовою установкою, що являяється сумішшю водневого двигуна та гібридної системи.
Toyota Corolla з водневим двигуном японська марка використовує у серії Super Taikyu з третього етапу сезону 2021 року. Цьогорічний Концепт GR H2 Racing перетвориться на повноцінний гоночний автомобіль зусиллями фахівців дослідницьких центрів Higashi-Fuji у Сусоно, Японія, та Toyota Gazoo Racing Europe у Кельні. Останній обслуговує нинішні гоночні автомобілі команди.