Tesla Model S встановила рекорд Нюрбургрингу серед серійних електромобілів
Останні кілька років Нюрбургрінг став полем битви для Tesla та Porsche. Протистояння між електромобілями виробників спалахнуло після 2019 року. Цього року Porsche Taycan Turbo встановив рекорд для серійних електромобілів, пройшовши коло за 7 хвилин 42 секунди. Через два роки, у вересні 2021 року, його випередила Tesla Model S Plaid, показавши результат 7 хвилин 35,579 секунд.
У серпні 2022 року титул чемпіона траси знову перейшов до Porsche Taycan. Електричний седан проїхав коло за 7 хвилин 33 секунди. Для рекордного заїзду використовувався серійний Taycan Turbo S з дуже специфічним «набором продуктивності». Саме це й дозволило німецькому електромобілю фінішувати на 2 секунди швидше за Tesla.
Повернути чемпіонський титул Model S вдалося завдяки пакету «Track Mode». Причому на фініші американський електроседан опинився аж на 8 секунд раніше за Taycan. Новий рекорд траси — 7 хвилин 25 секунд.
Постачання Tesla Model S Plaid стартувало минулого року. Серійний автомобіль виявився суттєво повільнішим за те, що обіцялося під час анонсу. Максимальна швидкість товарного седана склала 262 км/год проти заявлених 322 км/год. Виправити ситуацію повинен був пакет «Track Mode», випущений у 2022 році. Він збільшив максимальну швидкість автомобіля до 282 км/год.
Як виявилося, стримуючим фактором були гальма, які не впоралися із занадто високими швидкостями. Торік Tesla почала пропонувати новий керамічний комплект гальм за 20 000 тисяч доларів (без вартості установки).
Новий пакет «Track Mode» включає власні керамічні гальма Tesla, нові гоночні шини та модернізовані колісні диски. Саме цей набір і був встановлений на новому рекордсмені під час заїзду, який відбувся 3 червня 2023 року.