Огляд Citroen Jumper. Виявляється буває 4х4
Комерційні авто конструюють виходячи в першу чергу з міркувань практичності. Та є спосіб зробити звичайних фургон ще практичнішим, аніж його випустили к конвейеру. Прикладом може бути Citroen Jumper який допрацьований спеціальним ательє Dangel та отримав повний привод. Та про все по порядку.
Що за Dangel?
У Франції є невелика компанія Automobiles Dangel. Вона спеціалізується на тому, аби робити апгрейт моноприводних комерційних авто в повноприводні. Більше того, при проектуванні Citroen Jumper у них від початку закладається можливість трансформації в повноприводні, тому інженери та проектувальники обох компаній – Automobiles Dangel та концерну Stellantis – постійно співпрацюють між собою, знаходячи компромісні та ефективні рішення. Варто відзначити, що трансформувати в повноприводні можна не всі моделі, а лише комерційні фургони та пасажирські мінівени.
Як перетворюють моно- на повноприводні?
В стандартному Jumper роблять цілий комплекс технічних змін. Посилюється підвіска, збільшується дорожній просвіт, встановлюється захист важливих вузлів і, звичайно, монтується повний привод. Після чого, за допомогою передньої роздавальної коробки, частина крутного моменту, через коленвал може відправлятися на задню вісь.
При цьому важливо, що диференціали на обох осях дозволяють використовувати повний привод абсолютно на будь-якому покритті (у тому числі на асфальті) і в будь-яку погоду.
Підключається задня вісь за допомогою муфти. Але якщо ви точно знаєте, що повний привод вам не знадобиться, його можна відключити, залишивши автомобіль моноприводним. Це дозволить заощадити паливо і не крутити даремно всю повноприводну трансмісію.
Керувати цим процесом з місця водія максимально просто: або за допомогою кнопок, або за допомогою поворотної шайби.
Що крім приводу?
Citroen Jumper крім збільшеного кліренсу (тут 195 мм) та повноприводної трансмісії з блокуванням дифу на задній осі може похвалитися також системою допомоги при спуску з гори та окремим режимом для їзди поза дорогами. Повний привод пропонується для всіх версій фургона – від короткої до довгої. Але при цьому модифікація може бути лише 3,5-тонною. Двигун – 2.0 BlueHDi 160 л.с.
Важливим є і той факт, що переобладнані комерційні автомобілі не втрачають ні в вантажопідйомності, ні в обсягах вантажних відсіків, але при цьому суттєво набувають у прохідності. Зберігається і стандартна гарантія на автомобіль та інтервали ТО.
Більше вражень та інформації дивіться в нашому відео.