В Україні збудували цікавий автопідйомник для ремонту контактної мережі
Вітчизняне підприємство “Спец-Ком-Сервіс” (Polycar) нещодавно виготовила досить цікавий аварійно-відновлювальний автомобіль на шасі IVECO EuroCargo 4×4. Це автопідйомник, призначений для обслуговування та ремонту контактної мережі міського електротранспорту – тролейбусів та трамваїв.
З його особливостей відзначимо рухому платформу на даху фургона, що піднімається за допомогою гідравлічного механізму ножичного типу. Платформа також може зрушуватись вправо або вліво на 60 см. Мінімальна робоча висота автопідйомника – 3,6 м, а максимальна – 6,2 м.
Платформа розрахована на навантаження до 500 кг та обладнана відкидними поручнями – якщо останні складені, то підйомний механізм блокується. Є два пульти керування: один виносний, а інший, встановлений безпосередньо на платформі.
Що ж до кузова-фургона, то він розділений на два відсіки. Перший, розташований у передній частині, призначений для перевезення ремонтної бригади. Тут встановлений рундук на три особи, відкидний столик, зсувне вікно, аварійно-вентиляційний люк, автономний обігрівач і переговорний пристрій з кабіною водія.
Друга частина фургона розділена на шість відсіків, по три з кожного борту, які мають зсувні полиці, ролетні двері та індивідуальне освітлення. Усі вони призначені для спеціального обладнання. У кормі також розташовані ще два вантажні відсіки з відкидними кришками. Автопідйомник також комплектується спеціальною світлотехнікою – проблисковими маячками і світловими «стрілками», які показують з якого боку потрібно об’їжджати автомобіль при роботі на об’єкті.
Повнопривідне шасі IVECO EuroCargo ML 150 розраховане на повну масу 15 т. Колісна база – 7655 мм. Воно укомплектовано 240-сильним дизельним двигуном та механічною 6-ступеневою КП з понижаючим редуктором. Спереду і ззаду встановлені буксирні прилади, що дозволяє задіяти автопідйомник для транспортування на жорсткій зчіпці неробочого тролейбуса. Шасі оснащено позашляховими шинами 20-го розміру, причому однокатковими ззаду.