Новий Subaru Crosstrek обзавівся «дикою» версією Wilderness
Subaru представила нову «суперпозашляхову» версію кросовера Crosstrek третього покоління — Crosstrek Wilderness. Це третя модель нової оффроуд-лінійки Wilderness («дика природа»), створеної спеціально для північноамериканського ринку. Першим у 2021 році цю приставку отримав крос-універсал Outback, у 2022-му — Subaru Forester.
Від базового Crosstrek «брутальна» версія відрізняється новими бамперами, «розпухлими» колісними арками та величезними пластиковими дверними порогами. Комірки сітчастої решітки радіатора стали більшими, на капоті з’явилася матова антивідблискова наклейка.
Протитуманні фари із шестигранними світлодіодними лампами встановлені вище, ніж у інших версій кросовера. Кузовна палітра доповнена синім відтінком Geyser Blue, розробленим спеціально для лінійки Wilderness. Рейлінги на даху витримують максимальні 80 кг навантаження при їзді та 317 кг у статиці.
Салон Crosstrek Wilderness обтягнутий водонепроникною синтетичною шкірою StarTex із контрастним декоративним рядком. На підлозі — всепогодні килимки, у багажнику — спеціальна ємність для мокрих чобіт та брудного інвентарю. Мультимедійна система діагоналлю 11,6 дюйми. При запуску двигуна на панелі приладів з’являється логотип Wilderness. За доплату кросовер укомплектують сидінням водія з електрорегулюваннями та аудіосистемою Harman Kardon. У даху встановлять люк із електроприводом.
Subaru Crosstrek Wilderness укомплектований 2,5-літровим бензиновим оппозитним двигуном віддачею 185 к.с та 239 Нм крутного моменту. У пару йому передбачено переналаштований варіатор Lineartronic із масляним радіатором. За рахунок збільшеного із 3,7 до 4,111 передавального числа головної передачі кросовер краще справляється з підйомами та може буксирувати причіп масою до 1588 кг. Фірмова система X-Mode забезпечена двома оффроудними режимами — «сніг/бруд» та «глибокий сніг/мокрий бруд».
Дорожній просвіт Crosstrek Wilderness досягає 236 мм, на 15 мм більше, ніж у базової версії. Кут в’їзду збільшено з 18 до 20 градусів, кут з’їзду — з 30,1 до 33 градусів, кут рампи — з 19,7 до 21,1 градусу. У передній частині днища встановлено металеву захисну пластину. Їздить «дикий» Crosstrek на спеціальних чорних литих колісних дисках, «взутих» у позашляхові шини Yokohama Geolandar A/T розмірності 225/60 R 17.
У американських дилерів Subaru Crosstrek Wilderness з’явиться цієї осені. Стартовий цінник новинки — 33 290 доларів. Виробництво налагодять на заводі Subaru у Індіані.