Електричний пікап Ram 1500 REV отримав запас ходу до 800 км
На автосалоні в Нью-Йорку Група компаній Stellantis презентувала найтехнологічніший електричний пікап – Ram 1500 REV. Машина 2025 модельного року виділяється серед конкурентів рядом видатних показників. Почнемо із запасу ходу, що досягає 800 км із батареєю 229 кВт.год. Пропонується і менш «дальнобійний» варіант – до 560 км., з батареєю 168 кВт.год. На машині встановлено два електродвигуни – по 250 кВт, для колес передньої та задньої осі. Передній модуль може вимикатися для заощадження батарей. Розгінна динаміка вражає: 60 миль на годину (96 км/год) машина набирає з місця лише за 4,4 с.
Зарядити батареї до запасу ходу 177 км можна лише за 10 хвилин – від станції 350 кВт (800V). Новий пікап може віддавати електрику й назад у мережу, наприклад, для живлення будинку в екстрених ситуаціях. Для цього на борту є два модулі – на 7,2 кВт та на 3,6 кВт.
Ram 1500 REV отримав найкращу в класі вантажопідйомність – 1225 кг, а також найкращий показник по повній масі причепа – 6350 кг. Більше того, машина відрізняється неперевершеною для свого сегмента аеродинамікою – Сd дорівнює всього 0,340. Відмінну плавність ходу забезпечує унікальна для галузі багатоважільна незалежна підвіска на пневмоелементах, з автоматичним регулюванням жорсткості та положення кузова над дорогою.
Що стосується дизайну екстер’єру, то тут встановлені фірмові світлодіодні фари, логотип «Ram» з підсвічуванням та нові задні LED-ліхтарі. В інтер’єрі також є багато нового. Це і цифрова панель приладів, і дисплей тачскрин на 14,5 дюймів для мультимедійної системи Uconnect 5.
Вперше в класі для переднього пасажира встановлюється індивідуальний дисплей на передній панелі, з діагоналлю 10,23 дюйма. У оснащення входить цифрове дзеркало заднього виду та «крута» аудіосистема Klipsch. У дальній дорозі допоможе і система напівавтоматичного управління “вільні руки – очі на дорогу”, що працює в парі з адаптивним круїз-контролем.
Зазначимо, що новий пікап Ram 1500 REV розроблений у рамках стратегічної програми Dare Forward 2030, в яку Група Stellantis до 2025 року інвестує 30 млрд євро. Її метою є вихід на лідируючі позиції у виробництві акумуляторних електромобілів.