Три роки очікування й усього два дні безпроблемної їзди: історія одного Rivian R1S
Американець Чейз Меррілл чекав на свій електричний позашляховик Rivian R1S три роки. Але вже за два дні після доставки йому довелося буксирувати його до сервісного центру.
Річ у тому, що Rivian R1S не зміг впоратися зі сніговим заметом, коли Меррілл їхав до свого будинку в горах Адірондак. Повіривши заявленим позашляховим здібностям електромобіля, він спробував проїхати через кучугуру. І спочатку позашляховик чудово справлявся, але в якийсь момент застряг.
Намагаючись витягнути його за допомогою іншого автомобіля, Меррілл випадково активував функцію безпеки, яка заблокувала коробку передач. У результаті довелося викликати евакуатор і транспортувати автомобіль до сервісного центру у штаті Массачусетс, за кількасот миль від місця події.
Це коштувало власнику 2100 доларів, які, як виявилося, було витрачено дарма. Розблокувати коробку можна було простим скиданням налаштування, що й зробили у сервісному центрі. Представники Rivian вибачилися перед невдачливим клієнтом, повернули автомобіль та запропонували компенсувати витрати на евакуатор.