Запатентований автомобіль швидкої допомоги 1937 року зберігся до наших днів
У заводському музеї Mercedes-Benz у Штутгарті знаходиться унікальний автомобіль швидкої допомоги. Ця машина була побудована 86 років тому на базі седана Mercedes-Benz 320 (W142) з 6-циліндровим двигуном потужністю 78 к. с. Кузов виготовлений компанією Lueg за запатентованою технологією, що максимально використовує довжину і висоту. Такий принцип “довгий і високий” набув поширення на “швидких” Mercedes-Benz пізнішого періоду – зокрема довгобазних моделях E-класу.
Що ж стосується представленої в музеї машини, то вона була придбана виробником музичних інструментів Hohner з Троссінгену для власної медичної служби. У її кузові розміщується пара нош, одні над одними. При цьому роботу з нижніми ношами полегшував візок на роликах, що ходив спеціальними напрямними. Праворуч по борту є багатомісне сидіння для медичного персоналу. Ще одне відкидне сидіння знаходиться на перегородці, що відокремлює кабіну водія.
На той час головним принципом медичних автомобілів було якнайшвидше доставити пацієнта до лікарні. Тому такі машини особливо не мали спеціалізованого обладнання для надання допомоги в дорозі. Щоправда, у нашому випадку в кузові машини встановлений спеціальний тримач для кисневого балона.
Медичний відсік в автомобілі обігрівався. І ще одне. «Швидкі» у 30-ті роки ще не мали спеціального забарвлення, синіх проблискових маячків та звукових сирен. Ці стандарти почали з’являтися лише із середини століття. Тому Mercedes-Benz 320 Ambulance з музею в Штутгарті має просте сіреньке забарвлення, а зі спецсигналів – тільки ліхтар з червоним хрестом на даху.